Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi allemaal! </p><p>Wij gaan binnenkort voor het eerst vliegen met ons kindje. Hij is dan 16 maand. Ik wil graag een draagzak aanschaffen voor als we weg zijn en hij heeft geen zin meer om in de buggy te zitten. Iemand goede tips? </p>
Hier altijd beco twilight gebruikt. Werkte perfect. Je kunt ook paar draagzakken voor 2 wkn huren. Kunnen jullie voelen hoe t zit. Als je googled op draagzak uitproberen krijg je vanzelf paar websites met uitgebreide info.
Ik dacht al gereageerd te hebben maar ik zie dat het niet geplaatst is. Wij hebben de tula toddler. Super fijn en mijn dochter vindt het fantastisch om er in te zitten.
Ik heb deze tweedehands gekocht maar ook dan zijn ze nog prijzig. Huren kan dan idd een optie zijn als het maar voor 1 vakantie is
Ik dacht al gereageerd te hebben maar ik zie dat het niet geplaatst is. Wij hebben de tula toddler. Super fijn en mijn dochter vindt het fantastisch om er in te zitten.
Ik heb deze tweedehands gekocht maar ook dan zijn ze nog prijzig. Huren kan dan idd een optie zijn als het maar voor 1 vakantie is