Tips drinkbeker

<p>Welke drinkbekers gebruiken jullie? Ik heb al eerder het advies gekregen voor de munchkin, maar die lekt toch echt bij mij. We hebben een rietjesbeker waar hij goed uit drinkt, maar hij drinkt vaak zo dat hij zijn flesje onhoog doet en dan komt ee natuurlijk niets door he</p>
 
Door het rietje. Ik zoek een handige beker voor thuis, maar ook 1 die ik mee kan nemen onderweg zonder dat ik zakjes mee moet nemen omdat deze lekt. Ik heb al meerdere bekers gehad, maar de ideale beker heb ik helaas nog niet gevonden
 
Wij hebben de "grote mensen" beker van avent gebruikt. Wij hebben weinig last gehad van lekkages. O.a. te koop bij t kruidvat
 
https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken/drinkbekers/munchkin-rietjesbeker-207ml-6%2B-maanden-1180350000.html
Met deze komt er wel wat uit mocht hij zijn flesje omhoog doen. Hier zit een gewichtje in wat naar de zelfde plek gaat als het drinken zegmaar. Mijn zoontje drinkt hier erg goed uit en ik ben er blij mee ??‍♀️
 
De Nuby Flip-it bekers zijn hier favoriet. Meneertje drinkt er makkelijk uit en kan zelf het schuifje boven het rietje dichtdoen. Gelukkig zelden lekkages. 
 
Bij de hema en ikea (en vast nog veel meer plekken) heb de gewoon plastic bekertjes. Die gebruiken wij thuis altijd. 
Verder hebben wij 3 x de munchkin beker en geen enkele lekt er (alleen als die op de grond gegooid wordt). Als ik hem mee neem, neem ik hem wel vrijwel altijd leeg mee en een flesje water. Soms toch mee maar gaat altijd goed. 
 
Terug
Bovenaan