Tips en herkenning gezocht, slapen en BV

Onze dreumes van 14 maanden slaapt altijd al slecht. Ze heeft vanaf het begin nooit langer dan drie uur doorgeslapen.

Wanneer ik haar naar bed brengen laat ik haar aan de borst tin slaap vallen, we hebben al van alles geprobeerd. Maar wanneer ik het probeer zonder borst dan valt ze pas met anderhalf uur in slaap, hoe moe ze ook is.

Nu vind ik keet probleem nog niet zo om haar met de borst in slaap te laten vallen. Alleen in de nacht wil ze ook constant de borst. Ik kan haar niet eens meer naast me neerleggen dan begint ze direct in haar slaap te huilen en zoeken.

Ik heb al heel veel pogingen geprobeerd om iets anders dan de borst aan te bieden maar iedere keer blijft ze zolang doorgaan dat we zo drie uur lang wakker zijn, daarna komt ze met een uur gewoon weer.

Ik zit op dit moment echt er even doorheen, niets voelt meer goed en ik heb echt behoefte aan even wat meer slaap.

M'n partner iets laten doen is niet echt een optie, al vaak geprobeerd en die heeft gewoon het geduld niet waardoor het vooral op mij aankomt.

Zijn er meer babys waarbij de baby zo afhankelijk is van de borst, hoe doen jullie dit en wat is hetgeen wat bij jullie gewerkt heeft?

Klinkt als slaap associatie. Soms zit er niks anders op dat doorbijten en de borst in de nacht afleren. Heb je dat al enige tijd achter elkaar geprobeerd. Wel weer een aanslag op je nachtrust maar hopelijk is dat dan tijdelijk. En sowieso het in slaap vallen met de borst afleren voor je de nacht ingaat. Speen al geprobeerd? Sorry niet hele concrete tips.

Dat je partner het niet aankan vind ik een beetje makkelijk. Aan geduldig zijn werken lijkt me… want dat zal hij in andere latere situaties met jullie kind ook moeten kunnen.beetje gek dat alles nu dan op jouw terecht komt.

Terug
Bovenaan