tips en ideetjes gevraagd

Volgend jaar gaat mn zus trouwen.
Zoals jullie in de kwebbel topic kunnen zien ben ik dus zo over straat geweest (door heel spijkenisse) op een gekke fiets.

Ik ben opzoek naar leuke actieve en gekke dingen. Dus geen workshop mozaiek oid

Wat hebben jullie zelf meegemaakt of georganiseerd????

Thanks

op mijn zus haar vrijgezellenfeestje hebben we een workshop koken gedaan, je splitst de groep in 3 groepjes die voorgerecht, hoofdgerecht en een toetje maken. Daarna lekker opeten. Het was erg gezellig!

Liefs Jenneke

Mijn vrijgezellendag was ook heel leuk. We zijn gaan zeilen met de zeilboot van de vader van een vriendin. Die hadden ze helemaal versierd met slingers en vlaggetjes, dus we hadden veel bekijks op het water.
Daarna hebben we geBBQed aan de waterkant met aansluitend een jambee workshop in de ondergaande zon. Een erg bijzondere dag. We hadden wel een heel klein clubje, dus echt alleen hele goede vriendinnen.

Groetjes en veel succes met bedenken,
Evelien

Mijn nicht had een super leuke vrijgezellenfeest.
We gingen s'morgens met de trein naar A'dam. Daar kreeg ze een sexy schort aan met allemaal spekjes eraan en die moest ze gaan verkopen. Daarna gingen we steppen door A'dam erug leuk echt. Na de tocht gingen we gezellig lunchen en na de lunch kregen we een wallen wandeling nou echt lachen hoor. Na de wandeling wat gedronken en toen weer terug naar het huis van haar vriend want daar gingen we lekker bbqen en ze hadden makreel gerookt want de jongens waren wezen zeevissen.
Was echt een geslaagde dag!!
Liefs Esther

god, wat ben ik saai... ik heb niet aan een vrijgezelleavond gedaan.....

maar misschien een leuk idee (tis niet gek of maf) maar met een groep meiden naar een verwenresort met overnachting. Zo een soort Thermen of Zwaluwhoeve ofzo.
Lekker beppen en ondertussen lekker verwend worden. Neem je een paar flessen wijn mee  voor 's avonds op de kamer.

Nou, als me wat leips tebinnen schiet dan hoor je 't

liefs
di silva

Een vriendin van mij had een koninklijke vrijgezellendag in het teken van Maxima omdat ze naar Wassenaar gingen verhuizen. Ze mocht uitkiezen wat ze aan wilde: een mantelpakje of haar gala jurk. Toen moest ze de winkel waar ze boven woonden officieel openen: met een schaar een groot lint doorknippen. Daarna gingen we in een bootje over de grachten, maar die werd eerst gedoopt met een fles nep-champagne. Lunchen bij de keizerskroon oid. Overal waar we naar toe gingen moest eerst een rode loper worden uitgerold waar zij overheen moest lopen. was echt heel geestig en we hebben echt heel veel lol gehad. Alles stond in het teken van prinses en koninklijk. Ik kan even niet meer herinneren wat we allemaal nog meer hebben gedaan, maar misschien kan je hier iets mee? Vooral die loper was geestig en trok veel bekijks!

Terug
Bovenaan