tips/ ervaring

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Helaas ben ik 9 juli weer ongesteld geworden. Het voelde wel anders dan anders. Veel lichter bloedverlies en ik heb geen ongesteldheidsbuikpijn.
Sinds kort is mijn cycli weer beter op orde.

- 5 mei ongesteld.
- 7 juni ongesteld.
- 9 juli ongesteld.

Dus ik verwacht ook dat het op orde blijft de komende tijd.
Mijn vriend en ik willen graag zwanger worden. Nu mijn cycli op orde is, kan ik dan snel zwanger worden denken jullie? We hebben altijd in het middel van de cyclus geklust (om de dag).

Wie heeft er ervaring mee? Tips??

Hee meid,

Ik breek ff in van de mama club.
Een regelmatige cyclus zegt helaas helemaal niets! Ik wil je niet ontmoedigen en natuurlijk is het fijn dat je een regelmatige cyclus hebt en uiteraard hoop ik dat je snel zwanger mag raken maar ik had ook altijd een zeer regelmatige cyclus (precies 28 dagen) kon de klok erop gelijk zetten en toch heb ik bijna 2 jaar mee geschreven op dit gedeelte van het forum omdat onze kinderwens maar niet op de 'natuurlijke' manier in vervulling ging. We hebben werkelijk alles geprobeerd en uiteindelijk zijn we in de medische molen terecht gekomen (zoals meer dames hier) Nu gelukkig bijna 20 weken zwanger van een 1-eiige tweeling d.m.v IUI.

Wat ik wil zeggen: houd met alle mogelijke senario's rekening. Trek er iig 1 jaar vooruit en gun jezelf die tijd zonder te stressen, hoe moeilijk dat ook is en wie weet hoor jij bij die lucky-few die wel gelijk zwanger zijn, dat zou natuurlijk ideaal zijn.

Succes! Liefs Lynn (nov/dec mama)

Hoi Lynn,

Bedankt voor je reactie.
Wat naar voor jullie. Maar gelukkig is de medische wereld kundig genoeg om het alsnog te laten lukken! Gefeliciteerd trouwens ;).
Ik ben nog geen jaar van de pil af. Ik ben eind december gestopt met de pil. Dus ik heb nog de tijd.
Soms vind ik het zo ontmoedigend, dat veel vrouwen zo snel zwanger worden.

Hey!

Tsja...als je bezig bent om zwanger te raken dan is echt elke maand er 1 teveel, geloof me! En ja, het is dan heel frustrerend om te zien dat anderen wel zo zwanger zijn/raken maar weet je....heel veel stellen horen nou eenmaal niet bij die 'gelukkige'. Soms is het heel gemeen en ook al verlies je soms alle goede moed, je moet erin blijven geloven hoor!!

Ik hoop het echt voor je!! Liefs Lynn.

Hey.

Ik ga voortaan niet meer naar anderen kijken. We willen het wel graag, maar het hoeft ook niet koste wat het kost NU. Dus kortom, we zien het wel. We zijn nog jong! Haha.

Ik hou je wel op de hoogte op het forum ;).

Terug
Bovenaan