Tips gevraagd aan alle creatievelingen!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

ik heb het hemeltje boven het ledikant weg gehaald omdat Stijn hem zijn ledikant in trok en erop ging kauwen. Maar ik vind het zonde om de stof weg te doen. Het is tenslotte nog geen jaar gebruikt. Hebben jullie nog leuke ideetjes om er wat van te maken? Ik heb van dezelfde stof al beddegoed gemaakt dus dat hoeft niet meer. Het is groene stof met witte nijlpaardjes van de Ikea. Iemand een idee??

Groetjes van Marloes

Een leuk box of speelkleed van maken?!?!
Alhoewel, Stijn lijkt op Bas qua bewegelijkheid, dus lang zal hij er dan niet op liggen/zitten. Maar als het straks lekker weer is buiten, dan is zo'n kleed wel weer lekker.

Is het stugge stof of soepel vallend. Een leuke pyjama is ook nog een optie.

Groetjes, Karin

Misschien een leuk kussentje of zo.. Wat ook leuk is, is zo'n tochtknuffel te maken voor onderaan bij een deur zeg maar..

Ik weet niet wat voor gordijnen je hebt, misschien zijn embrasses leuk (gordijnbanden)

Of een  3D schilderij van maken. Mijn zus heeft dat gemaakt voor de babykamer.
Je neemt een stuk  multiplex  en bevestigd daar een stuk stof op, dit kan je aan de achterkant vastnieten.
Van de overgebleven stof knip je diverse printjes uit overeenkomstig met de printjes op je hout. Dit doe  je ook met viltstukjes. Vervolgens  bevestig je de printjes om / om de viltstukjes en plak je dit op  het hout. Je kan ook meerdere viltstukjes in de stofdoen dat je nog meer hoogte verschil krijgt. Je krijgt echt een heel leuk 3D schilderij.
Het kost even tijd, maar het resultaat mag er zijn.

Een ander idee is misschien, Ik weet niet of je een stoeltje of poef in het kamertje heb staan, maar extra bekleding is altijd  makkelijk en leuk voor de variatie.

Of een speelgoedzak van maken.

Hopelijk heb je wat aan de ideeen Succes,
Achnita

Een knuffelhond is erg leuk. Heb ik een keer gezien in de kinderen. En als je een beetje kan naaien heel makkelijk te maken.
En op internet googlen voor knuffel zelf maken misschien.

groetjes Mariska

Hoi marloes,

Een grijpbal om mee te spelen is ook leuk.
Een beetje moeilijk om het patroon hier uit te leggen, maar als je het wilt hebben dan laat het maar weten.

Liefs Saskia

Hoi

Ik heb voor de kleine meid een zitzak gemaakt.
Hier maak je dan een lossen hoes omheen zodat je hem kan verschonen/wassen.
Lijkt mij ook wel leuk om dat in dezelfde stof te hebben als de rest en dan leuk op de slaapkamer neer te zetten.
Bij ons staat hij in de woonkamer en als Joyce er niet in zit maken de jongens ruzie over wie erin mag zitten.(misschien moet ik toch maar eens tijd maken om er voor hun ook 1 te maken).

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan