Tips gevraagd baby 7 maanden

<p>Hallo allemaal,</p><p>Wie herkent onderstaande ook van zijn/haar baby? En hoe ga je er mee om?</p><p>. Onrustig. Armen en benen spartelen en zwaaien constant.</p><p>. Fladderen</p><p>. Bij liggen op de rug, billen omhoog wippen en met je hoofd ja knikken (fysio zegt dat ik dit patroon moet doorbreken maar lukt niet.</p><p>. Omrollen lukt niet ondanks veel oefenen.</p><p>. Wil niet op schoot zitten maar staan. Fysio zegt dat dit nog niet h goed is. Hij moet eerst leren zitten.</p><p>. Wil overdag zijn fles niet drinken.</p><p>Ik ben benieuwd!</p>
 
Hi! 


alles is heel herkenbaar haha. Mijn dochter had op die leeftijd alles precies t zelfde.. ze is nu bijna 11 maanden en nog steeds een wiebelkont.. zit nooit stil! Even op schoot bij mama of papa? Nee hoor verstrekt haar eigen meteen gaat woelen net zo lang tot ze weet op de grond kan staan en overal naar toe kan kruipen. 
Mook het niet drinken herken ik. Ik moest van alle voedingen pap maken en het met de lepel geven! 
Fladderen met armen en benen was al vanaf de geboorte, ze hield derzelf er mee wakker. Inbakeren was onze redding. Maar dat kan nu natuurlijk al een tijdje niet meer omdat ze rolt en draait en doet.. nu doet ze het nog steeds wel hoor en houdt ze derzelf vaak wakker omdat ze gewoon zo een onrustige wiebelkont is ! 
moet die leeftijd wou ze ook idd altijd staan op mijn schoot ! Alles klinkt gewoon zo herkenbaar.. het komt echt goed ? ?? niks mis mee elk kindje is anders en ontwikkeld anders! Dat je kindje nog niet omrolt komt ook wel, elke baby doet alles op zijn/haar manier! 


Groetjes ?
 
Hoi,  heel herkenbaar hoor. Mijn dochter is 6.5 maanden en de hele dag gaan haar benen en armen heen en weer onder vrolijk gekraai. Ze maait de fles uit onze handen en op het aankleedkussen is ze een gevaar geworden. Op wippen van haar billen gaat gepaard met een end achteruit schuiven. Rollen doet ze niet. Ze ligt de laatste week wel op haar zij. Ze probeert de laatste week wel zich op te richten na de fles, in het voedingskussen. Maar echt rechtop zitten lukt nog niet. Kan nog wel even duren. Dat neemt niet weg dat ze wel bij ons op schoot zit om te knuffelen of het favoriete spel paardje hop te spelen. Niet te lang, maar eventjes is reuze gezellig en geniet ze van. Fysios gaan uit van een gemiddelde. Maar ieder kind is anders hoor. Oefenen is prima Maar zou daarin wel de eigen ontwikkeling en tempo volgen. Het geeft echt niks als hij en maandje later gaat zitten, kruipen of rollen. Succes! 
 
Terug
Bovenaan