tips gevraagd; bijna elke ochtend nat wakker

A

Anoniem

Guest
Brenda wordt de laatste weken bijna elke ochtend nat wakker. Ze slaapt graag op haar buik, dus daar komt het ook door.
Heeft iemand misschien tips ??? Ik heb al diverse merken luiers geprobeerd (kruidvat, etos, huggies, pampers) Pampers was eigenlijk de enige die het wel hield, maar de laatste tijd lekt die ook door. Ik ben al op zoek geweest naar inleggers ofzo ( die had je heel vroeger ooit eens) maar die bestaan niet meer. De enige oplossing die ze bij de drogist konden bedenken was een maandverband erin leggen voor extra absorptie...

Iemand suggesties, want ze word er soms ook wakker van, logsich, zo'n koude buik. Eerst was het ook nog alleen haar romper die beetje nat was, maar de laatste tijd zijn het ook haar pyama, slaapzak en bed, dus ik was me suf en heb al extra slaapzakken en pyama's gekocht.

Groetjes Bianca (mama van Brenda 15 feb 1 jaar)

Hallo,

Ik weet dat er eerder ook iemand op het forum was die met dit probleem zat. Ik gaf toen de tip, om de luier om te draaien. Ja heel raar natuurlijk, maar de achterkant blijkt beter te absoberen. Misschien het proberen waard. Het is inderdaad sneu voor ze, het word zo koud.

Succes ermee!

Groetjes

Hoi,

Heeeeel Herkenbaar, zeker mijn middelste heeft hier heel veel last van gehad, niet alleen met plas ook met poepen, alles elke keer onder, ik heb toen voor de nachten een grotere luier gepakt, overdag bijv pamper 5 s'nachts pamper 5+, baby dry bevalt mij het beste.
Dat hielp wel goed, ook niet altijd,maar  je kunt er verder weinig tegen doen.
Misschien is een extra inleg wel een idee? Maar wat wil je dan gebruiken? Tena lady ofzo? Zullen ze wel soepel moeten zijn denk ik!

Succes in ieder geval,, Gr MJ

Ik zag nu maandverband staan, maar je kunt dan denk ik beter iets nemen wat voor urine gemaakt is, maar ja ik weet niet hoe dik zo'n tena lady is?!

Gr MJ

Hey!

ik herken het hoor! Onze oudste nu 2,5 wordt nog steeds geregeld wakker met een natte pyama en een koud buikje, hahaha! Ik wil je niet ontmoedigen, maar hielp niets...
Ik weet dat we op het zomer 2006 forum toen ook gebrainstormd hebben over een oplossing. het beste idee was toen een soort plastic overbroekje van volgens mij de HEMA... ( dacht ik?) Wat wij nu doen met Thomas is dat als ie wakker word of één of andere reden altijd een schone pamper geven. Pampers werken hier inderdaad ook het beste, en dan wel ook in een grotere maat met Baby-dry laagje erin geloof. ( sleep-layer, od zo?) en dan wel zorgen dat de pamper aan de voorkant ook hoog genoeg zit. Dus niet al op zijn bikini-lijn dicht plakken, als je snapt wat ik bedoel, hahaha!
Veel succes ermee!

Kus, Marieke ( Die geregeld 3 pyama's per week in de was heeft!)

Ik ben zelf ook nog wel te spreken over de luiers van AH. Zijn nl erg hoog, ook aan de voorkant. En inderdaad de overbroekjes; ze heten trainingsbroekjes (voor zindelijk worden) zijn misschien een oplossing. Hier doen die het iig goed. Heb ze voor allebei de kinderen.

Behalve dit kan ik eigenlijk ook niets verzinnen. Vervelend he.

Veel succes, Liesje

Hallo,

In elk geval alvast allemaal bedankt voor het meedenken.
Ik baalde wel, want die pampers deden het zo goed, maar ik hoorde wel vaker dat maatje groter meer absorbeerd, maar ik had natuurlijk net 4 pakken bij hoogvliet in de aanbieding gehaald....maar ik dacht, ik kan het altijd proberen, dus ik gebeld en probleem uitgelegd en ook al had ik de bon niet meer, ik mocht 2 pakken die nog dicht waren om komen ruilen voor maatje groter.
Dus die bewaar ik dan voor 's nachts, en ja, aan de voorkant wat hoger optrekken deed ik ook al, mijn moeder doet hem nog wel eens op de "bikini-lijn" (leuke omschrijving, hahaha)
Voor overdag vind ik pampers geweldig, zijn tenminste niet zo dik, vandaar dat maanverband oid erin mij weer zo tegenstrijdig leek.
Ik probeer het in elk geval met een maatje groter, en idd zo'n Tena die meer geschikt is voor urine is misschien nog oplossing, en zo niet.....wachten tot de pyama's weer in de aanbieding zijn

Bianca

Hoi hoi,

Wel een herkenbaar probleem. Onze meid heeft dit ook een tijdje gehad. Wij gebruiken nu overdag pampers active fit nr. 4 en 's nachts pampers baby dry nr. 4+. Deze zijn extra om meer op te nemen.
Ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt maar bij ons werkt het.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan