Tips gevraagd en een .... wolk;)

Ha meiden.
Nou ik heb mn mond niet kunnen houden hoor, wat betreft het geslacht van onze baby!
Het word een meisje!
Ik had me al voorbij gepraat op mn werk tegen een paar collega's, en mijn man vertelde me een tijdje geleden dat hij t tegen mijn opa had verteld, dus vond ik het wel net zo eerlijk om het ook tegen mijn moeder te zeggen:p, waardoor we besloten hebben om het maar tegen iedereen te vertellen;)

Maar nu tips gevraagd voor de babykamer!
Een wand hebben we (vorig jaar al) pistache groen geverfd! De wieg en de commode zijn van hout. Wie heeft er nog leuke ideeen om het een beetje meisjesachtig te maken! Ook qua gordijnen misschien nog tips?

Groetjes Roos

Volgens mij staan rood en roze (ik hou erg van die combi) heel mooi bij die kleuren... Lampekap, lakentje, evt een mooie muursticker tegen de gekleurde wand? (ik vind een boom altijd heel mooi!) EN ik hou erg van rood/wit geruit, mss iets voor de gordijnen? Ik heb onlangs bij Leen bakker voor onze middelste (2 jr) echte meidendingen gekocht voor haar kamer; een roze prinsessenstoel, een kroonluchter met roze/rode kapjes en kussentjes, dekbedset en kapstokjes met van die russische matroesjka poppetjes, ook veel met roze/rood maar er zit ook groen in, mss iets voor jullie? En het hoeft niet eens heel drastisch, kan ookl met een paar kleine kleuraccenten!
Oh ja, natuurlijk nog van harte en geniet van jullie roze wolk!!
Liefs mvtwee

Wat leuk zeg dat jullie nu een meisje krijgen!! Gooi het maar op enthousiasme dat jullie je versproken hebben, da's eigenlijk ook wel een heel mooie reden daarvoor ;)

super leuk dat jullie ook een meisje krijgen!!! heerlijk toch eigelijk dat je nu niet op je woorden hoef te letten hihi!!
willen jullie de muur nog overschilderen ofniet??
wij hebben in onze babykamer roomwitte muren, meubeltjes zijn donker grijs met een beetje wit..
en de rest kwa spulletjes vooral lichtroze met hier en daar wat rood!!
ben zelf zoiezo helemaal dol op de combinatie lichtroze met rood!!
succes ermee

Het meisjes-achtige zit denk ik vooral in de soorten spulletjes en minder in de kleur. Lime-groen kan er ook bij, of zandkleur. En als het dan 'meisjespulletjes' zijn, zie je direct dat het een meidenkamer is.

Vogelhuisjes, elfjes, dieren..

Terug
Bovenaan