Tips gevraagd leuke/unieke kraamkadootjes

Hi allemaal,

Een goede vriendin van mij moet in juni gaan bevallen (als alles goed gaat). Ik ben dan ook op zoek naar een leuk kraamkado voor haar en natuurlijk de kleine. Weet iemand een leuke site met unieke kadootjes rompertjes, pakjes, speeltjes ed)? Graag hoor ik van jullie.

Liefs, An86

Wat ik altijd erg leuk vind om te geven... een blikje met gips waarmee je een hand/ voet afdrukje kan maken. Hebben ze ook regelmatig bij etos volgens mij en prenatal als ik het goed heb.

www.koterkado.nl
daar kun je vanalles laten bedrukken/borduren. Ik heb al een aantal keer zo'n tutlap van Nijntje besteld met de naam van het kindje. Elke keer weer een succes.

ik maak schoentjes en speenkoorden met knuffeltjes er aan voor veel vriendinnen en kennisen. inmiddels is het een uit de hand gelopen hobby en ben ik bezig met een website http://beebiezzz.hyves.nl
ook maak ik kraam/geboorte bedankjes
ik maak spenen of paddestoeltjes van ongeveer 7cm groot. deze komen dan aan een puntzakje met muisjes te hangen samen met een kaartje "bedankt voor je komst" bij mijn vriendinnen hangt er aan elke sleutelbos of binnenspiegel van de auto wel zo'n speen of paddestoel

Terug
Bovenaan