hallo iedereen, mijn cb heeft mij aangeraden om te bgeinnen met afbouwen met het inbakeren. omdat Jasmijn aanstalten maakt om te te gaan omdraaien.
we hebben nu al een aantal nachten 1 handje los. maar halverwege de nacht wordt ze wakker en ligt dan gefrustreert op haar vuistje te zuigen en als ik haar dan de speen geef helpt dat voor eventjes en dan huilt ze vervolgens weer. omdat anders onze nachtrust er aan gaat doen we haar armpje s'nachts weer vast asl we 2x bij haar zijn geweest snacht.
zijn hier al meer mama's begonnen met afbouwen? en hoe doen jullie dat?
wat lijkt jullie het beste?
soms denk ik dat we gewoon radicaal die doek moet aflaten en maar kijken hoe de nacht verloopt.
wat denken jullie?
graag jullie tips!!
liefs wilma en Jasmijn (17 wk)
we hebben nu al een aantal nachten 1 handje los. maar halverwege de nacht wordt ze wakker en ligt dan gefrustreert op haar vuistje te zuigen en als ik haar dan de speen geef helpt dat voor eventjes en dan huilt ze vervolgens weer. omdat anders onze nachtrust er aan gaat doen we haar armpje s'nachts weer vast asl we 2x bij haar zijn geweest snacht.
zijn hier al meer mama's begonnen met afbouwen? en hoe doen jullie dat?
wat lijkt jullie het beste?
soms denk ik dat we gewoon radicaal die doek moet aflaten en maar kijken hoe de nacht verloopt.
wat denken jullie?
graag jullie tips!!
liefs wilma en Jasmijn (17 wk)