Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hi dames, Ik heb even een vraag. Welke thermometer gebruikte jij voor het succesvol achterhalen van je eisprong? Ik vind het lastig in te schatten welke betrouwbaar is. Dank alvast! </p>
De thermometer van sensitest is heel goed, die geeft 2 cijfers achter de komma.
En gebruik een vruchtbaarheid app zoals kindara, dan kun je precies een temperatuur curve maken.
En lees je goed in op dit onderwerp!
Succes
Hoi Giftoflive, dank voor je reactie. Ik zat al naar die van sensitest te kijken en heb 'm zojuist besteld. Heb je toevallig nog tips? ik wil vanaf mijn menstruatie hiermee gaan beginnen. Heb een erg lange en onregelmatige cyclus dus hoop hier een beetje meer inzicht en duidelijkheid door te krijgen.
[quote quote=10484282]Hoi Giftoflive, dank voor je reactie. Ik zat al naar die van sensitest te kijken en heb 'm zojuist besteld. Heb je toevallig nog tips? ik wil vanaf mijn menstruatie hiermee gaan beginnen. Heb een erg lange en onregelmatige cyclus dus hoop hier een beetje meer inzicht en duidelijkheid door te krijgen. [/quote]Hoi Juliass,
Ik heb het boek “taking charge of your fertility” van Toni Weschler gelezen.
Het is wel in het engels, maar zitten ook plaatjes bij. Ze legt heel goed uit hoe een cyclus eruit ziet en waaraan je kunt merken/meten wanneer je vruchtbare dagen zijn.