Hoi,
Begin augustus gaan wij op vakantie naar Frankrijk, met de auto + CARAVAN. De caravan is van mijn schoonouders, mijn man is vaker met de caravan op vakantie geweest, maar ik nog nooit.
Nu ga ik voor het eerst in een caravan, maar ook nog met zoon van 12 maanden oud (op vakantie wordt hij 1).
Nu zijn hier vast ervaren moeders die tips voor mij hebben. Bijvoorbeeld:
Zal ik maar potjes eten voor hem meenemen? Hoe warm ik die op?
Mijn zoon moet in het kleinste bed slapen, maar er is geen afscheiding... Kan een campingbedje op dat bed gezet worden? Of is dat een dom idee? Is het slim om er iets voor te hangen ofzo? Anders ligt hij zo in de caravan....
Hoe moet dat buiten? Iemand tips om ervoor te zorgen dat hij niet wegkruipt...
Pfff, ben benieuwd wat deze vakantie gaat worden... Alle tips zijn welkom
Groetjes,
Daniëlle
Begin augustus gaan wij op vakantie naar Frankrijk, met de auto + CARAVAN. De caravan is van mijn schoonouders, mijn man is vaker met de caravan op vakantie geweest, maar ik nog nooit.
Nu ga ik voor het eerst in een caravan, maar ook nog met zoon van 12 maanden oud (op vakantie wordt hij 1).
Nu zijn hier vast ervaren moeders die tips voor mij hebben. Bijvoorbeeld:
Zal ik maar potjes eten voor hem meenemen? Hoe warm ik die op?
Mijn zoon moet in het kleinste bed slapen, maar er is geen afscheiding... Kan een campingbedje op dat bed gezet worden? Of is dat een dom idee? Is het slim om er iets voor te hangen ofzo? Anders ligt hij zo in de caravan....
Hoe moet dat buiten? Iemand tips om ervoor te zorgen dat hij niet wegkruipt...
Pfff, ben benieuwd wat deze vakantie gaat worden... Alle tips zijn welkom
Groetjes,
Daniëlle