Tips gevraagd voor een 'vervoersprobleem' als je twee kleine kinderen hebt

A

Anoniem

Guest
Nee, ik ben niet zwanger van een tweede. Maar mijn zusje wel. Als haar tweede wordt geboren zit er maar 15 maanden verschil tussen nummer 1 en nummer 2.

Hoe zouden jullie het wandelwagen probleem oplossen? En zijn er mensen met concrete ervaringen met de buggypod. Dit is een stoeltje dat je aan je bestaande wagen kan bevestigen.

Alle 'oplossingen' zijn welkom!

Annemieke

Ik ben niet ervaren, maar als ik zou zien hoe het hier zou gaan als er 15 maanden tussen zit...
Yoëll wil nu alleen maar lopen en niet in de wagen, dus opgelost hihihi.

Nee ik zou denk ik zo'n duowagen nemen, achter de baby en voor de oudste

Ook wij zijn aan het bedenken wat we willen. Ik vind zo'n tweelingwagen wel erg gaaf (naast elkaar) maar ja die zijn zo duur en ik denk niet dat Tijn nog heel veel in de kinderwagen mee gaat straks (hij is straks 18 maand als de baby komt). Ik denk dus dat we voor een wagen gaan met twee achter elkaar.

Groetjes Danielle

Goede vraag Annemieke.

Ik zit hier nl ook een beetje mee te worstelen. Ilse is 19 maanden als nummertje 2 komt. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet. Ik denk  aan zo'n plankje voor achter de wagen, maar loopt dit wel handig voor jezelf? En blijft Ilse er op staan? Nu luistert ze nl nog niet zo goed.
Ik heb ook gedacht aan een tandembuggy, maar dat is wéér een wagen erbij.

Verder heb ik eens een  advertentie gezien over een stoeltje dat je aan je bestaande wagen kan bevestigen, een buggypod. Is dit misschien iets? Zijn er mensen met ervaring hiermee (zoals Annemieke ook al vraagt)? Hieronder zie je de buggypod.

Liefs Jeske mv Ilse

Ik heb hier geen ervaring mee. Maar weet dat mijn vriendin een wandelwagen/reiswieg in 1 gekocht heeft voor de Mutsy Urban. Deze koste € 150,- het ziet er dan hetzelfde uit als de tweelingwagens alleen nu reizen ze achter elkaar.

Mijn schoonzusje heeft ooit een tweelingwagen gehad en deze gekocht via marktplaats.. Staan er best veel op. Misschien is dat een idee

Goeie vraag. Bij ons straks ook 18 maanden verschil.

Ik heb een mutsy 4 wheel rider. Bij aankoop begrepen wij van de verkoopster dat op alle mutsy's zo'n duoseat te zetten is. Blijkt dus nu dat dat alleen op de urban rider kan

Helaas, ik denk nu ook aan een kiddyboard en ik denk dat ik nr2 de eerste tijd lekker in de buikdrager doe. Tegen de tijd dat Emma dan snapt dat ze moet blijven staan kan de baby in de wagen.
En ja zo'n buggypod ben ik ook benieuwd naar.

groetjes, Diane

Tja, 15 maanden verschil is natuurlijk niet zoveel.... Bij ons zat er 2,5 jaar tussen, dus wij hadden voldoende aan de buggyboard (zo'n plankje). Maar dat is geen oplossing voor je zus. Kan je dus niet helpen.....

Groetjes
Susan

Wi hadden inderdaad besloten om een buggypod aan te schaffen en we hadden hiervoor al een geschikte wandel/kinderwagen voor aangeschaft van Mutsy. Voor Hjerre hadden we namelijk een ouderwetse kinderwagen en daar past een buggypod helaas niet op...........een paar weken na de aanschaf van de Mutsy ( gelukkig gekocht op marktplaats) bleek er een nieuw document te staan op de site van de buggypod waarop stond dat deze niet paste op de Mutsy.........Keihard balen dus......
Lang hebben we getwijfeld over wat we nu weer moesten doen en we hebben besloten om de Mutsy naar oma te brengen en hebben weer op Marktplaats een dubbele kinderwagen gekocht. Wij hebben er eentje met de zitjes/ bakjes naast elkaar omdat ik graag overzicht wilt houden op de baby. De baby ' kijkt'   mij dan aan straks en Hjerre kijkt vooruit. Gelukkig was het niet te duur, 150 euro....Viel mij alles mee voor een wagen van een jaar oud...
Hjerre is nu 14 maanden en zal ondanks dat hij al aardig los kan lopen, best nog wel willen zitten denk ik.

Groetjes Hanneke 39, 2 dagen zwanger

Terug
Bovenaan