Tips gevraagd voor tafelkleed o.i.d.

A

Anoniem

Guest
Beste moeders,

onze kleine meid eet inmiddels lekkere hapjes, in haar tripptrapp kinderstoel. Ik vind het leuk dat ze in deze stoel aan tafel kan zitten! Maar... zonder knoeien gaat natuurlijk nog niet, en onze tafel kan niet zoveel hebben (onbehandeld teakhout). We hebben al wel een placemat neergelegd, maar dat is natuurlijk een leuk spelletje voor de kleine, om die weg te schuiven etc.
Hoe doen jullie dat? Leggen jullie een zeiltje neer ofzo?
Tips zijn welkom!

groet
Mandarijn

Oh, ik zie ineens dat ik dit bericht bij de zomermoeders heb geplaatst, in plaats van bij de najaarmoeders  oeps!
Nouja, hier zijn toch veel meer moeders actief....

Mandarijn

Hoi Mandarijn,

wij hebben inderdaad een leuk zeil over de tafel heengelegd. Ook voor als de kindjes (mijn neefjes vooral) gaan kleuren. Dan krijg je ook geen krassen op je tafel.

Groetjes
Inge

Hoi,

Wij hebben ook een zeil, maar dat weerhoudt Bas niet om flink op onderzoek uit te gaan. Hij trekt er steeds aan en zo is het al eens gebuerd dat onze glazen water over de vloer gingen.
Nu hebben we van die ouderwetse klemmen om het buitenkleed op de tafel te houden gepakt en daarmee zetten we het kleed vast.

En als je toch zeil gaat kopen, dan zou ik ook een stuk zeil kopen voor onder haar stoel!

Groetjes, Karin

PS: Bedankt voor je compliment over de foto bij de waterschoentjes. Dat is mijn meissie Eva!

Terug
Bovenaan