Tips gevraagd, zoontje 7 maanden wilt geen vaste voeding meer

<p>Hoi hoi lieve mama's. </p><p> </p><p>Sinds 7 maanden ben ik zelf trotse mama van een lief, pittig en vrolijk ventje die zich goed ontwikkeld maar sinds twee weken door griep en doorkomen van bovenste tandjes niet meer wilt eten. Borst wilt hij wel want dat is zachter. Aan het voedingsschema ligt het niet volgens CB. Eventueel speelt doorkomen van de tandjes wel mee. </p><p> </p><p>Hij had sinds 6 maanden 150 gram voeding wel, zelf gemaakt of uit potje. Sinds hij ziek is geweest wilt hij alleen maar de borst, alles via een lepel wijgerd hij. Toen de Rapley-methoden geprobeerd, dat ging goed maar wilt hij ook niet (de ene keer wel de andere keer niet) hij eet wel als we onderweg zijn met de kinderwagen maar anders krijg ik er niks meer in  behalve borstvoeding. Mijn zoontje is 73cm en 8095gram. Wat is wijsheid? Gewoon even een pauze van de vaste voeding en daarna weer oppakken?</p><p> </p><p>Alvast bedankt voor het lezen,</p><p> </p><p>X Gup </p>
 
Ik zou het een beetje op z'n beloop laten. Hier ook net een fase gehad van niks willen eten qua vaste voeding en dat bleken 2 kiezen te zijn. Lekker geven wat hij wel wil en de rest komt wel weer. Knijpfruit is hier altijd een hit, ook in fases van niet willen eten. 
 
Bedankt allemaal voor de reacties? ik moet het ook meer loslaten en elke hap als meegenomen zien. Klinkt wel heel heftig, twee kiezen. Kan mij heel goed voorstellen dat het eten dan niet prettig is
 
[quote quote=10274280]Bedankt allemaal voor de reacties ik moet het ook meer loslaten en elke hap als meegenomen zien. Klinkt wel heel heftig, twee kiezen. Kan mij heel goed voorstellen dat het eten dan niet prettig is[/quote]
Ja zeker. Het had er erge last van :( Gelukkig lijkt het ergste voorbij te zijn en eet hij weer. We hebben ook al eens 5 tanden in een maand gehad. 
 
Terug
Bovenaan