Tips gevraagd ,zwangere buik en slapen

Hoii dames, iemand tips hoe je snachts met een zwangere buik beter kunt slapen . Ik ben normaal een buikslaper...dat gaat niet meer.. nu draai ik veel voordat eindelijk mijn rust heb gevonden.. het voelt allemaal wat zwaar die buik nu. (Wat normaal is) maar wel frustrerend soms dat gewoon niet kan slapen door de druk van m'n buik, of geen houding weet te liggen in bed.hoor graag als er iemand een tip heeft.<br />

Ik vind slapen met een voedingskussen echt een uitvinding. Ben normaal ook een buik slaper. Ik doe m tussen m'n benen, achter m'n rug en ik knuffel ermee met m'n armen?
Anders kun je ook meerdere kussens proberen. Maar dit werkt voor mij iig! Ik heb er 1 met korreltjes als vulling. Had er 1 met stoffen vulling maar dat lag niet lekker genoeg vond ik. 
Succes ermee!

Vreselijk he?? Ik leg een kussentje onder mn buik als ie te zwaar wordt en 1 tussen mijn knieen. Dat helpt iets tegen het fysieke ongemak. Voedingskussen vond ik zelf te groot. Even uitproberen dus. En wennen, want het advies is zoveel mogelijk op de linkerzij te slapen..

Voedingskussen heb ik in huis maar vond hem eerder te groot en lomp voor in bed.maar misschien vanavond eens opnieuw proberen dat die tegen m'n rug aan ligt..dat minder snel kan draaie en op links blijf ligge.. kleine kussentjes zijn ook een goede tip.. ik ga eens wat proberen:)

Ik heb het kussen van Doomoo en dan de Sleepy. Bood mij echt een uitkomst voor die zware buik. Gebruik hem nu nog steeds, zo lekker ligt het

Ik slaap al weken met een voedingskussen. Ik vouw hem soort van dubbel als een rookworst en stop hem tussen m'n benen. En een deel onder m'n buik als ondersteuning.
Kan eigenlijk echt niet meer zonder

Terug
Bovenaan