tips gevraagd?!

A

Anoniem

Guest
hoi
ik vraag jullie even om tips
ik ben 1 muur van annique haar kamertje aan het verven
ik heb de muur in 8 vakken verdeeld, waar van 2 paars worden ,2 roze en nou heb ik nog 4 vlakken over
ik hoop dat jullie t nog snappen hahaha
maar nou weet ik nog niet zo goed wat ik met die 4 vlakken moet...
nog een kleur of iets van een bewerkt behangetje ofzo
ik wil er een echte meidenkamer van maken... gewoon leuk en gezellig met frisse roze/paarse kleurtjes en accesoires

iemand tips??????
hihi
groetjes een drukke verfende mama

sandra

rood en wit!!

Een gewaagde combi maar super gaaf!
Heb dit al eens bij iemand geschilderd en groot succes!

Esmé mv Kay

hey esme
dank je voor de tip
maar dan in combi met dat roze en paars??
klinkt wel appart hihi
maar ik ga er eens over nadenken
groetjes sandra

Klinkt wel leuk, die combinatie. Ik zou dan wel een "koele" kleur rood nemen, dus met weinig of geen geel erin, anders gaat het vloeken met roze en paars.

Je kan natuurlijk ook het roze en paars lichter maken/mengen met wit, dan heb je ook 4 kleuren. En dan weet je zeker dat het bij elkaar past.

Verfse!

Ellen mv Julian

ps. ik was zelf gisteren nog aan het verven in de badkamer; die zijn we aan het opknappen. leuk om te doen he!

ja ik vind het geweldig verven.
en dan niet standaard maar lekker appart
ik heb bij action van die glitter vlinders gekocht, witte roze en paarse en die wil ik dan her en der op die muur plakken
heb ze ook op haar kast
lijkt super!
en leuke accesoires, echt een meidenkamer!
bij ikea maar ff shoppen hihi

Oh, leuk verven!!! En dan ook nog met roze en paars (tja ik ben dan ook niet voor niets mama van twee meiden!!!).
Ik zou het combineren met rood en oranje, lekkere knalkleuren dus, mits je ook knalroze en waf feller paars hebt natuurlijk.
Je zou ook een aantal van de geverfde vakken kunnen bewerken met glitter en/of glansverf, geeft een leuk effect.
Ik krijg er ook kriebels van Roos heeft een wand knalrose en de rest wit met zilver behang. Dat was heel duur behang en daarom wil manlief het laten zitten maar wie weet binnenkort "Verrassing schat!!!".

Veel verfplezier!!! groetjes Daniëlle.

Misschien kom ik je dan nog wel tegen bij Ikea, ik wip er aankomende week ook nog even aan, voor badkamerassecoires.

Ik zou er dan een bloemetjes behangetje tusen gooien denk ik. En een thee-doek printje.

Terug
Bovenaan