tips gevraagd?

Chris is een jongetje dat heel weinig drinkt.
Ik ben al blij als er over een hele dag een hele beker in gaat....
Meer krijg ik er echt niet in, soms zelf 1 beker niet.

Nu is het probleem dat hij 's nachts gewoon nog 2 keer voor een fles melk komt...
ja, ik weet het...niet handig, ...maar ja...dat drinken vind ik toch wel heel belangrijk!
Dus geven wij het hem.
We hebben dit wel een paar nachten geweigerd in de hoop dat hij dan overdag meer ging drinken. Maar behalve een heel  overstuur mannetje 's nachts leverde het niks op.
Overdag drinkt hij gewoon niet..

dus wie goede tips heeft.....heel graag!
Pascal

heb je al geprobeerd om hem eens uit een rietje te laten drinken of gewoon uit een beker? Is vaak interresanter en drinken ze  soms meer!

Voor de nacht, ik zou gewoon water geven, de melk is natuurlijk lekker, maar minder goed voor de tanden en ik merk aan Tess sinds ze weet dat het gewoon water is dat ze zich wel een keertje bedenkt voor ze roept om drinken

En verder, misschien een ander soort drinken proberen, kijken of hij iets wel heel lekker vindt.

Je kan als je zorgen maakt hem ook komkommer geven daar zit ook veel vocht in.

Succes.

groetjes Nanda

Heb je al geprobeerd om snachts te minderen; dus met kleine stapjes de fles steeds minder vol te geven?

Of een flesje water meegeven in bed? Ik heb hier geen ervaring in, Julian vraagt me doorlopend om kinka (drinken) en drinkt bijna alles wel. Hoewel melk wel wat minder populair is geworden de laatste maanden, maar karnemelk, chocolademelk en sojamelk gaan er nog wel in hoor, en dan soms weer een beker melk tussendoor. Lekker afwisselen.

Succes!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan