tips gevraagd

A

Anoniem

Guest
ik kan bij mijn dochter geen hydrofiel luier meer onder haar hoofd leggen omdat ze de doek over haar hoofd trekt. vind ik een beetje eng. nu het probleem....ze spuugt nog wel eens en dan word alles dus nat maar ook het matras en dit gebeurde met de hydrofiel luier bijna niet. nu tips gevraagd hoe ik dit kan oplossen. want een zeiltje mag niet onder het hoofd. voor een groot bed heb  een waterdichte molton. maar voor een ledikantje kan ik het niet vinden. en als ik het vind kost het  â‚¬64,-!!!! gekken werk. een beetje te duur. die ik op mijn bed heb kost nog geen €20,-.

iemand nog ideeen??

groetjes sib

Hoi Sibje,

misschien niet echt DE oplossing,maar je kan ook evt de hydrofiele luier onder het hoeslakentje doen,zo wordt tenminste je matrasje niet nat..heb je wel een molton over het matrasje?

Liefs,Swinnie

Hoi, kun je niet 2 hydrofiels aan elkaar naaien zodat je ze onder de matras kunt vouwen?
Groetjes Lynn

Hoi Sib,

De oplossing van Swinnie is goed. Ik heb dit ook sinds een paar weken. Het werkt perfect, als ze heeft gespuugd alleen de hydrofiel luier en bovenlakentje vervangen en klaar!

groetjes Mariska

Hoi. Ik heb gewoon zo'n onderlegger onder het hoeslakentje gelegd. Ik heb die voor mijn oudste voor het zindelijk worden voor 's nachts zeg maar, maar het werkt voor die kleine perfect tegen het spugen..

Hoi Sib

Hier thuis hebben we wel van die waterdichte moltons.
Werkt perfect.We hebben er zelfs 1 voor in de wieg.

Ik weet alleen niet meer waar ik ze heb gekocht,maar ik dacht bij Prenatal en anders bij de Hema.Wel weet ik zeker dat ik er geen 64 euro voor heb betaald.
Ik had ook nog van die moltons tegen ongelukjes op een 1-persoonsbed,maar deze voelen wel anders dan die voor ledikantjes ed.

Nog een tipje:
In plaats van een hydrofiel luier kun je een bewone moltondoek gebruiken.Deze zijn wat dikker en nemen meer vocht op.

Groetjes Jessica

bedankt voor de tips. ik denk dat ik maar een hydrofiel luier onder de hoeslaken leg. ik heb inderdaad wel een molton over het matrasje maar als ze spuugt doet ze het goed dus die houd niet genoeg tegen.
de hema heeft niet van die waterdichte moltons. wel voor een 1 persoonsbed maar niet voor een ledikantje. en die molton onderleggers mogen weer niet onder het hoofdje van je kind. als ik nog een keer bij een prenatal kom kijk ik daar nog wel even.
ik had ook al naar een zeiltje gekeken maar die mogen ook niet onder het hoofd. bah het valt niet mee. ik heb ook nog geprobeert of een lakentje van een wieg of die ook paste maar dan kon ik het niet goed onder stoppen en dan heeft vera die doek als nog te pakken.
ik probeer wel even uit wat ik handig vind in ieder geval bedankt en ik zal kijken wat werkt bij mijn meisje

groetjes sib

Terug
Bovenaan