tips gevraagd!

Hey meiden!

Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb 2 vragen:
Mijn harde buiken worden steeds meer :S de gyn heeft gezegd dat ik het een stuk rustiger aan moet gaan doen. Voor mijn gevoel doe ik dit ook, maar net als gisteren toch veel harde buiken gehad op 1 avond. wat kan ik nog meer doen om te zorgen dat ik niet zoveel harde buiken krijg? Als ik veel harde buiken heb, en ze gaan niet weg na een bepaalde tijd, moet ik naar het ziekenhuis komen, maar dat wil ik het liefste voorkomen!

En ik heb zulke dikke handen en voeten van het vocht :( haha wist niet dat je zoveel vocht vast kon houden ;) iemand tips om dit wat minder te laten worden? soms doen me voeten gewoon zeer als ik loop, zoveel vocht dat er in zit!

Ik wil niet klagerig over komen hoor, vroeg me alleen af of iemand tips heeft!

Liefs,

Hoi lovertjuh,

Wat kan helpen als je een harde buik hebt is een warme douche nemen.
Op de een of andere manier ontspan je dan toch :) Daarna lekker een warme handdoek om je buik en even tv kijken of slapen.
Voor het vocht in je benen kan je het beste je benen omhoog leggen.
ik zelf heb een gel van weleda (venadoron) die verlicht het zware en volle gevoel in je benen ik vind dat ook erg fijn als ik last heb van vocht of zware benen,
Ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Groetjes Vi

Voetjes in de lucht en een wamr kruikje op je buikje? Ik heb zelf geen last van vocht. Maar wel behoorlijke harde buiken. Nog niet te vergelijken met weeën maar wel knap vervelend.

Ik moest ook meer rust nemen. Maar wat dat betrefd sluit ik me bij jou aan. Ik vind dat ik dat al behoorlijk doe.

Hmppff de laatste loodjes wegen inderdaag het zwaarst.

Sterkte er mee meis

liefs

hmm tips: rustig aan doen, benen omhoog en veel drinken. ik drink elke morgen groene thee met cranberry schijnt vochtafdrijvend te zijn. succes ermee!!
is trouwens je bloeddruk wel goed?? van een te hoge bloeddruk kun je ook veel vocht vasthouden.

hey meiden!

thanx :) heb geen hoge bloeddruk, die is afgelopen maandag bij de gyn gemeten en was pico bello :)

ik ga kijken of jullie tips helpen! de voetjes liggen al omhoog ;) haha voel me soms net een kamerolifantje :p

Liefs

Ai... Die vele harde buiken komen me erg bekend voor. (vocht ook trouwens, maar daar maak ik me niet druk over, aangezien dit na de bevalling zo weg is en daarmee ook gelijk een hoop kilo's!!!) Maar die harde buiken... Ik heb ze echt de gele dag door... 4 of 5 in 3 kwartier is echt geen uitzondering.
Mij is ook echt geadviseerd om het echt veel rustiger aan te gaan doen, zowel fysiek als
mentaal.. Tegen mij is ook gezegd dat als ze echt om de 10 minuten komen, ik meteen naar t zkh moet komen.

Als t je gerust stelt kun je je verloskundige vragen of ze kunnen controleren of het echte voorweeen zijn. Dan krijg je banden om je buik en die registreren het. Ik heb dat gisteren gehad en bij mij zijn t idd voorweeen. Vandaar extra veel rust.
Ze adviseerde ook een warme douche/ bad of kruik. Dat ontspant de baarmoeder.

Succes!!!

@ mamabo, jou zit het niet echt mee he! maar bedankt voor de tip. Als ik nu zoveel harde buiken hou zal ik het is bij de gyn na vragen! Geniet van je vakantie!

Liefs,

Terug
Bovenaan