Tips gevraagd

Ik ben savonds en smorgens misselijk. Echt heel misselijk. Ik heb hele dag door rommelige darmen, ik heb hoofdpijn vaak ben steeds erg vermoeid. Ik heb 2 weken geleden 2 zwanferschapstests gedaan van het etos merk. De eerste was negatief niets op te zien. De tweede was er een heeeeeel licht streepje. Ik ben de volgende dag ongesteld geworden voor 4 dagen. Wat moet ik doen heb de symptomen maar ben gewoon ongesteld geweest.
 
Waarschijnlijk zul je nog even geduld moeten beoefenen. Bij je volgende menstruatieperiode kun je het testen eventueel herhalen. Succes ermee, je schrijftoon doet vermoeden dat je heel graag zwanger zou willen zijn. Hoop doet leven en vooral blijven proberen.
 
hoihoi


toen ik een test deed...was er ook een heeel heel heel licht streepje te zien..je moest echt heeeeeel goed kijken...
ik heb toen in mijn "schrik" en blijdschap de gyn gebeld...zij vertelde...dat hun altijd aanraden om de CLEARbleu digital met indicatie te halen...deze kost wel 13 euro ofzo..maargoed...ik dat natuurlijk gedaan..en toen werd er aan gegeven..1-2 weken...
ik had VK gebeld..en mocht die week komen.want had nog onregelmatige cyclus,en 25jan was 1e dag laatste menstruatie..ondanks de uitslag..zei VK toch..dat ik kon komen want kon ook wel 8 weken zijn...die week geweest...was er nog niks te zien...achteraf..de CB-test heb ik vrijdag gedaan..en t weekend daarvoor is t raak geweest...wzt dus serieus net een weekje "echt zwanger...

nu is t echter wel zo..als CB-test 1-2 weken zegt...is het geteld vanaf bevruchting..en je moet rekenen vanaf laatste cyclus...dus geeft test 1-2 weken aan...is t eigenlijk 3-4 weken :)

wie weet heb je wat aan mijn verhaal...

good luck!

xxx hilmar ( dec forum)
 
Terug
Bovenaan