Tips gezocht aambeien

Hoi allemaal,<br />In m’n laatste weekje nog even extra ongemakken erbij! Waarvan 1: Aambeien (uitwendig)??<br />Ik heb een zalf vd dokter gekregen maar dit helpt eigenlijk niets. Zijn er nog dames met een gouden tip?<br />Ik word er helemaal gek van! <br />

Mijn moeder adviseerde mij curanol zalf en tabletten. Een van de twee nemen had geen zin zei ze. Ik kwam op die manier van mijn aambeien af. Maar het heeft wel even tijd nodig.

Neusspray op je aambei spuiten. Ik werk bij een huisarts en dit is een goede tip van een van hen na een stage voorheen bij de kno artsen

Een combi van de neusspray + curanol zalf en tabletten.... maar het zijn geen wondermiddelen..... zijn bij mij bij de bevalling alleen maar meer en groter geworden, deze combinatie verzacht het wel, maar ze zijn nog niet weg (3 weken geleden bevallen....).
Succes met de laatste loodjes!

Ik had zinkzalf van de huisarts gekregen. Hielp goed maar aambeien bleven wel terugkomen... na de zwangerschap nooit meer last van gehad!

Zo vervelend hè ?  je wordt er ook onzeker van. Ik heb ook aambeien overgehouden aan de bevalling. Ik had echt joekels, niet normaal. Ik begon een paar weken voor de bevalling curanol te gebruiken (pilletjes en zalf). Mijn ervaring is dat het allemaal niet heeft geholpen. Tenminste de 'flapjes' zitten er nog steeds. Wellicht heeft de curanol wel geholpen om de zwelling na de bevalling sneller te laten slinken. Uiteindelijk duurde dat ook een aantal weken. 
Ik ben ook knolletjes gaan gebruiken. Dat zijn de wortels van helmkruid geloof ik (alternatieve geneeswijzen). Je zou eens contact met Mieke op kunnen nemen (www.heelplantaardig.com). Bij mij heeft het niet geholpen, althans, ze zitten er nog steeds, maar het blijkt bij veel mensen toch positief effect te hebben.
Ik laat mezelf binnenkort helpen aan die flapjes want anders zal ik er nooit vanaf komen.

Ik had de laatste weken van de zwangerschap ook last van (kleine) aambeien. Na de bevalling was het iets groter geworden door de druk tijdens de bevalling. Ik smeer er een paar keer per week sudocreme op en het is nu bijna weg (5 weken geleden bevallen)

Terug
Bovenaan