Tips gezocht kind 4, Moeite met poepen.

Hoi Mama’s,<br />Onze dochter is in maart 4 geworden, sinds een half jaartje heeft ze regelmatig een vieze broek. Ze rent 3/4 keer achter elkaar naar de wc om te gaan poepen dit lukt elke keer niet, maar heeft dan vaak wel al een beetje poep in haar broek. En dan is ze geweest en ook goed geweest echt veel, dan gaat het weer een tijdje goed en lijkt ze ook geen last te hebben.(2w-3w) Tot het moment dat het weer begint gedurende dag vieze broeken en poepen lukt niet. Het lijkt alsof het gewoon eruit loopt het is ook vaak wat zachter. En stinkt ook overdreven. Het gebeurt gelukkig nooit op school. <br /><br />Iemand tips, of enig idee wat dit zou kunnen zijn. Of iemand die dit herkent?<br /><br /><br />

Het klinkt als obstipatie waar dunnere ontlasting langsloopt. Ik zou het eens met je huisarts of een kinderbekkenfysio bespreken! 

Ik zou het eens met de huisarts bespreken, het klinkt als obstipatie (ik heb het zelf) geen pretje om mee op te groeien. Bij mij is het ook stress en spannings gevoelig, dan speelt het altijd op. Vanaf me 12e had ik het voortaan goed onder controle. 

Terug
Bovenaan