tips gezocht om het tanden poetsen wat leuker te maken

A

Anoniem

Guest
luke nou bijna 11 mnd vind het vreselijk als ik zijn tanden ga poetsen heeft iemand nog tips om het wat leuker te maken?
groetjes alexandra

Alle tips zijn hier ook welkom! Voor de spiegel poetsen helpt wel een beetje...

Het geluid van een elektrische tandenborstel imiteren zolang ze hun mondje goed openhouden :) Ik kreeg laatst die tip en bij onze Suze werkt het echt geweldig!

Wat een super goede tip.
Het leek me onzin, maar gisteren toch maar geluid
van een electrische tandenborstel nagedaan en ik heb
nog nooit zo goed zijn tanden kunnen poetsten.
Hartstikke goed. Bedankt.

groeten
Rachel

Leuk!! Bij ons ging het ook super op die manier.
Helaas werkt het nu niet meer   Suze wil alles zelf doen en als ik haar tanden probeer te poetsen gaat ze gillen. Dat doet ze nu ook als we haar warme hap of fruithap met een lepeltje willen geven. Stukjes fruit en ander voedsel gaat heel erg goed, als ze het maar zelf mag doen. Maar met tanden poetsen is dat toch wat moeilijker...

groetjes,
Karin

misschien een liedje zingen en na het poetsen nog even zelf laten spelen/poetsen met de tandenborstel. Met mijn zoontje van 3 zongen we ook een zelfgemaakt liedje. Mijn dochter van 12.5 maand heeft nog maar 1 tandje en poetsen vindt ze (nog) geen probleem. Ze vindt haar tandenborstel nog steeds erg interessant

bedankt voor de tips zijn met een liedje begonnen en doen dat iedere avond en het gaat steeds beter gelukkig
groetjes alexandra

Hoi!

Die van die elektrische tandenborstel ga ik uitproberen - lijkt me een leuke!

De kleine met de dop  van de tandpasta (of iets anders) laten spelen werkt bij ons erg goed.

Succes!

Groetjes,
Tess  

Terug
Bovenaan