Tips gezocht - wagentje als kado

Hoi - over 3 weken is het hier zo veer! Celeste is jarig. Ik probeer momenteel een wenslijst te maken en dacht aan een loopfietsje met 4 wielen of zo'n beestje om op te rijden. Wat zijn jullie ervaringen daarmee en kunnen jullie bepaalde sorten/modellen af of aanraden? Andere tips voor de wenslijst zijn ook zeer welkom!

Alvast bedankt

Mor74

hey

Wij hebben een loopauto gegeven voor Celeno zijn verjaardag, je kunt hem zien bij verjaardagsfotos.
Een aantal onderwerpen naar beneden.
Hij bevalt erg goed, erg stevig.

Verder misschien een blokkendoos of muziekinstrument?

xx

Wij hebben dezelfde loopauto als Celeno! Stevig ding met veel veilige aspecten. Alleen lukt het ons kereltje nog niet om er zelf mee vooruit te komen. Wel vind hij het super als je zijn beentjes op de zijkanten legt (zijn ervoor gemaakt) en je hem duwt!!
Oja je kunt er ook nog een stoere aanhanger aan hangen.

volgens het merk (big) is het de best verkochte loopauto over de wereld....daar moet denemarken toch ook bij horen :p.
Succes met zoeken!! Wie weet staat het op de site van Big

wij hebben ook loopauto's voor ze gekocht. ze kunnen er inmiddels ook zelf op een af, maar vinden het leuke om achterste voren te zitten. hahaha..... maar een loopfiets is ok prima denk ik. ik weet alleen niet of ze daar op kan leunen tijdens het oefenen met lopen. wij vonden dit een beetje 2 vliegen in 1 klap ;oP

succes ermee!

Wij hebben een wheelybug gegeven, zo'n beest op wielen. Helemaal leuk! Deze zijn wat kleiner dan veel loopfietsjes wat wel handig is met deze leeftijd. Sophie kan er al goed opzitten (ze gaat nog niet hard vooruit maar vindt het wel al leuk om erop te zitten). Ze heeft van mijn broer ook een houten loopfiets met 4 wielen gekregen die ze ook erg mooi vindt (roze!) maar daarvoor zijn haar beentjes nog iets te kort. Ook de driewieler met duwstang is een succes, al kan ze nog niet bij de trappers, net als de LittlePeople boerderij, speelgoedtelefoon, bromtol, blokken en stapels boekjes... Succes en alvast veel plezier!

Wij hebben een wheelybug gegeven, zo'n beest op wielen. Helemaal leuk! Deze zijn wat kleiner dan veel loopfietsjes wat wel handig is met deze leeftijd. Sophie kan er al goed opzitten (ze gaat nog niet hard vooruit maar vindt het wel al leuk om erop te zitten). Ze heeft van mijn broer ook een houten loopfiets met 4 wielen gekregen die ze ook erg mooi vindt (roze!) maar daarvoor zijn haar beentjes nog iets te kort. Ook de driewieler met duwstang is een succes, al kan ze nog niet bij de trappers, net als de LittlePeople boerderij, speelgoedtelefoon, bromtol, blokken en stapels boekjes... Succes en alvast veel plezier!

Terug
Bovenaan