Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi,</p><p>hebben jullie nog tips voor leuke app’s omtrent Zwangerschap en baby’s? Ben heel benieuwd welke jullie gebruiken en waarom? </p><p>Hopelijk krijg ik wat leuke tips. bedankt dames!</p>
Ik heb al vanaf voor mijn zwangerschap de app Flo gebruikt, hier kan je ook je menstruatie cyclus in bijhouden, en wanneer je vruchtbare dagen zijn enz. Eenmaal zwanger heb je een optie om deze app over te zetten naar zwangerschap, en kan je daar ook weer alles in bijhouden. Ik vind het echt een super app.
Per week krijg je ook weer updates en tips enzo.
Ik gebruik de app 'Zwangerschap+'. Erg fijn! Elke dag een nieuw verhaaltje om te lezen met tips die rond die periode handig zijn, en elke week een update wat er die week aan de hand is in je lichaam en met je baby. Met voorbeeldfoto's over de grootte van de baby en hoe de baby in je buik zit. Gewoon in het Nederlands.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hp.pregnancy.lite&hl=nl