tips hoe je afstand kunt nemen...?

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Ik zit er doorheen zoals jullie al hebben kunnen lezen...
Hebben jullie tips hoe je een beetje afstand kunt nemen?
Graag hoor ik wat van jullie!!

Liefs J 26 (inmiddels bijna 29)

Lijkt me heel moeilijk, ik kan het zelf ook niet. Je hebt maar één wens en daar blijf je aan denken totdat die uitgekomen is.....
Onbewust blijf je er toch mee bezig denk ik.

Sterkte

Pink

Hoi J 26

Is inderdaad moeilijk.

Ik heb bv heel lang gewacht met meeschrijven op dit forum. Dacht steeds dat ik er dan wel heel erg mee bezig zou zijn. Nu ik mee ben gaan schrijven merk ik dat het juist wat op lucht. Als mensen zeggen je bent er teveel mee bezig denk ik dat is makkelijk praten hoe kan ik dat nou niet doen? Nu ik aan het tempen ben ben ik  er dus zowieso iedere dag mee bezig. Ik geloof er zelf ook niet echt in dat dat invloed kan hebben op het zwanger worden.

Heb je nog wat leuks in het verschiet? Misschien dat dat je wat afleiding kan geven. Heb je niks leuks in het verschiet kun je dit misschien zelf organiseren bv weekendje weg, dagje uit, naar de stad met vriendinnen, naar de sauna...

Hopelijk voel je je snel weer wat beter en anders lekker spuien op dit forum. Daar is het oa ook voor en zo  helpen we elkaar er hopelijk wel weer doorheen!

x-vlinder

Hoi hoi meid,

Nou ik kan wel zeggen kom op maar daar wordt je ook niet vrolijk van.
Hoelang zijn jullie nu al aan het 'proberen'om maar zo te zeggen.

Misschien een tip ik weet niet of je getrouwd bent maar misschien als dat zo is kun je misschien iets leuks plannen voor die dag of weekendeje weg.

Wanneer kun je deze maand testen dan?

Nou kop op.

liefs Anne8

Oeps ik had nog niet verder gelezen.

Ik denk dat het misschien helpt om niet je vruchtbare periode uit te rekenen.
Maar het gewoon op z'n gang moet laten komen.

Ik had het ook elke keer kijken en ik vind het ook niet leuk.
Het kind moet wel uit liefde komen denk ik dan en niet uit moeten.

Nou sterkte met alles.

liefs Anne8

Wat mij heeft geholpen is voor jezelf iets nieuws zoeken waar je je volledig op kunt focussen. Waar liggen je interesses en ga daarin een nieuwe uitdaging zoeken wat jij leuk vindt.
Misschien geeft het je rust als je naar de huisarts gaat. Het idee dat wordt onderzocht of er mogelijk iets mis is, kan geruststellend werken. Je bent nu zolang bezig dat de huisarts niet zal zeggen dat je nog maar rustig moet afwachten, ook niet omdat je al een kindje hebt.

Bij ons heeft het 26 maanden geduurd! Op een gegeven moment was werkelijk zo ongeveer iedereen in mijn omgeving zwanger (3 vriendinnen, 4 collega's en onze fitnessinstructrice). Ik dacht dat ik gek werd! En vroeg me ook af, waarom wij niet!!!!
Gelukkig kwam de vakantieperiode eraan en had ik genoeg leuke dingen om me af te leiden. In oktober 2005 (we waren toen 2 jaar verder) hebben we de stap naar de huisarts gemaakt. We vonden dat eerder niet nodig omdat we toch nog altijd zoiets hadden van: het komt wel. Maar nu wilden we toch maar eens alles na laten kijken. Op 2 dec. 2006 zouden we een afspraak hebben bij de gyn. Die heb ik afgebeld, aangezien ik op 1 dec. met een positieve test in mijn handen stond. Inmiddels is Tijs al 1 en gaan we in september voor een broertje of zusje. Ik hoop dat het nu sneller mag gaan lukken, ik zou het mooi vinden als het leeftijdsverschil tussen de 2 en 3 jaar is.

Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger.

Groetjes
mama van Tijs

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie! Ik vind het fijn dat jullie even mee denken...
Ik hoop dat ik straks wat meer rust heb als we eind sept een weekje weg gaan... Daar heb ik echt zin in...
Mijn vruchtbare dagen hoef ik bijna niet uit te rekenen... Ik ben altijd precies 28 dagen dus we leven steeds 2 weken heen en terug... Snappie?
Maar goed, ik heb me voorgenomen om de komende tijd mijn zoontje maar eens lekker te verwennen met lekker vaak weg. Thuis komt alles helemaal op me af.
Weet je, ik ben jaren geleden echt vreselijk depressief geweest en opgenomen en ben dan zo bang dat dit terug komt als ik me zo down voel...
Herkent iemand dit?
Ik ben blij me jullie...

Liefs   mij

Terug
Bovenaan