Tips hoe je de maxi-cosi schoon krijgt van kots??

Hey!

Gisteren op weg naar ballorig vond mijn manneke het nodig om 5 minuten voor we er waren een paar golven zuur ruikende kots los te laten op zichzelf, en de auto-stoel waar hij in zat... ( Hij krijgt dus geen optimel meer voor we de auto in gaan...)
Gelukkig stond ik al stil ergens, dus kon ik Thomas gelijk die vieze kleren uitdoen en troosten. Het was net als Kay zijn eerste echte kotsbui! Maar goed, thuis aangekomen  kleren in de was, autostoel uit elkaar en in de wasmachine, je moet immers iets proberen. Het probleem is nu dat het onderin de auto-stoel nog klotst. Het is te goor voor woorden eigenlijk. Gert-Jan dacht dat het schoonmaakwater was, maar geloof me dat is het echt niet! Als we hem een paar keer ondersteboven houden loopt er wel wat uit, maar ik zou er zo graag een doekje langs willen halen, kunnen jullie wel begrijpen denk ik? Als er mama's zijn die hier een oplossing voor weten graag!

-X- Marieke

PS: Thomas heeft de tijd van zijn leven gehad daar! Was niet te houden, zo druk was 'ie. Gelukkig had ie dus nergens last meer van!

Ach, arm mannetje! Overgeven is ook helemaal niet leuk!

Enne, ja ik zou ook alles schoon willen hebben, maar kan je helaas niet helpen met hoe je hem open kunt maken. Misschien dat ze het bij een babyspeciaalzaak weten? En anders, zoals Esmee al zei, Maxi cosi zelf bellen.

Groetjes,
mv Tijs

he bah, ja daar zou ik ook wel een fles chloor in los willen laten
misschien stom, maar heb je al in het boekje gekeken wat er bij hoort?
en anders op internet snuffelen, en als 3e optie idd de fabrikant bellen.

suc6!

groetjes Jenneke

Hey!

Vraag me niet wat Hubbie eraan gedaan heeft, maar hij zit weer in elkaar, het klotst niet, en het ruikt niet meer naar een overjarige melkwinkel!
LANG LEVE HUBBIE !!!!

Terug
Bovenaan