Tips hongerige baby

<p>Hallo,</p><p>Onze kleine meid van 4 weken is sinds haar geboorte al behoorlijk hongerig. Ze drinkt nu al een week met gemak een fles van 150 ml leeg. Met minder is ze niet tevreden en ze wil dan ook niets anders dan meer drinken. Ik heb al geprobeerd om het eerst even aan te kijken of het wat anders kan zijn (zuigbehoefte etc) maar ze heeft echt gewoon honger. Ook hebben wij 3 dagen Nutrilon Forte geprobeerd maar daar kreeg ze enorme krampjes van en spuugde ze ineens heel veel. Ze was dan echt ontroostbaar.</p><p>Kan ik misschien al een beetje extra water toevoegen aan de fles of zijn er mensen met andere tips?</p>
 
Geven wat ze nodig heeft idd. We zaten heel snel al op flessen van 180 ml. En gingen stapje voor stapje over op Forte. Per twee dagen een schepje vervangen zo ging de overgang geleidelijk. 


Maar mijn tip geef wat ze wil! 
 
Gewoon je kindje blijven volgen. Die heeft geen boodschap aan wat wel en niet mag. Die heeft het kennelijk gewoon nodig.
 
150 is toch prima? Hoeveel flessen krijgt ze dan per 24 uur/hoeveel cc?

Hier ook 2 dochters die vrij hongerig waren. We zaten wel lang op flessen van 120cc, maar dan gerust 7 a 8 per 24 uur , vaak rond 1000cc per dag. Is veel, maar ach ze hadden het nodig en hebben er niks van gekregen. Honger is honger.
 
Ik had ook een hongerige eerste. Altijd de Max en altijd te veel. Hij werd behoorlijk dik zo rond de 1 jaar. Maar nu als kleuter zie je er niets meer van. Zoals de andere zeggen, volg je kindje en laat het niet huilen van de honger!
 
Hoelang doet ze over haar fles?
Als ze hem in no-time leeg heeft kun je proberen of ze wat langer over de fles kan doen door bijvoorbeeld therapeutisch te voeden en/of een kleinere speen te gebruiken

 
Terug
Bovenaan