Tips ideen voor een verjaardag!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Mama's

Binnenkort wordt die kleine alweer 1 en is het feest!
Nou vieren we het in een klein zaaltje omdat alle familie niet in huis past!!

Maar nou vraag ik me af wat ik nou met de kids moet doen? Er zitten 1jarige tussen maar ook veel 2,3,4,5jarige kinderen,
Nou had ik al 2 ballententen kunnen ze lekker in spelen, kleurplaatjes en potloden.
Verder dan dit kwam ik eigenlijk niet
ik wilde een clown huren maar dat wordt te duur.
Ik had gedacht aan pannenkoeken voor de kinderen en natuurlijk wat lekkere snoepjes niet te veel! Ik ben niet zo van suiker,
En een koude salade 4 soorten met stokbrood
en er is koffie thee en limonade en natuurlijk de taart!!
Maar ik weet bij god niet niet hoe ik het beste dit allemaal kan doen
iemand tips??
Het is van 1 tot 4uur
Eerst taart en dan de rest ofzo?

Heluuup

liefs nesie

Sowhee, jij pakt uit!

Wij houden het gewoon aan huis, lekker klein. De rest van de fam. werkt, dus die komen verders niet. Ze wonen nogal ver weg en als ze komen, ligt die kleine al op bed. Als ze straks wat ouder is, een jaar of 3, verplaats ik de verjaardagen wel naar zaterdag of zondag. Maar ze zijn nu nog zo klein, ik denk dat ze er weinig van begrijpen..

En als er meerdere kindjes komen, die houden elkaar ook wel bezig hoor. Zo'n ballenbak lijkt me ook heel erg leuk.

Succes met organiseren!

hahaha nou, jij bent lekker bezig geweest!

ik heb 13 neefjes en nichtjes (jongste is 4, oudste is 15)
en had eerst ook zoiets van: hoe moet je die bezig houden.
maar die vermaken zich wel met elkaar hoor!
zag het echt niet zitten om een tentje ofzo te huren zodat hun daarin kunnen spelen, want weet toch wel hoe dat eindigt (buiten het tentje met elkaar spelen en naar de tent wordt niet omgekenen)

hoe wij t hebben gedaan

eerst krijgt iedereen wat drinken
daarna de taart en zingen
taart eten en een half uur later gingen bij ons alle dingen op tafel.
kaas,worst, stokbrood  bla bla bla
voor de kinderen stonden er al chipjes zodra ze binnen kwamen.
misschien ook een handige tip: koop voor de kids pakjes drinken! zet t op een tafeltje neer, en dan kunnen ze zelf pakken. scheelt jou weer een hoop lopen.

dan af en toe even wat vragen of iemand wat drinken wilt 9van de volwassenen)
en voor de reast kan je gewoon zelf lekker genieten.

nog een tip: zorg dat alles van ter voren al klaar staat en is gesneden (op de grote taart na dan he ) scheelt ook weer een hoop.

veel plezier.

liefs, do

Terug
Bovenaan