Tips inrichting babykamer

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er tips van websites of winkels waar je leuke ideeen kan opdoen voor de inrichting van de babykamer? We hebben 1 muur oranje en ik zoek wat leuke ideeen voor een passende kleur erbij. Ook een leuke muurdecoratie en wat grappige spullen wil ik vinden.

Heeft er iemand tips?

Alvast bedankt!

Hoi,

Misschien met witte muren erbij.
Of gebroken wit?
En bij de oranje muur ook witte assecoires?
Lijkt me in ieder geval wel mooi.
Welke kleur hebben de andere muren nu? Of is alles beetje oranje?

Liefs.
xx

Hallo!

1 muur is orange de rest is satijnwit. Ik wil alleen nog met een andere kleur erbij gaan werken. Daarnaast hebben we een aantal planken in een nis, waar ik wat leuke dingetje neer wil zetten maar wel indezelfde kleur. Ook zoek ik nog een mooie stoel waar je lekker kan zitten.

hoi,
misschien een bruintint? Lekker rustig?
Ooh je gaat er echt een relaxkamer van maken voor jou en de baby .

liefs

Hai,

Bij oranje zou ik niet voor een 2e kleur gaan. Een vriendin van mij heeft het met grijs gecombineerd en heeft spijt want het is best druk en heftig van kleur. 1 muur oranje en de rest wit vind ik het mooiste. Mocht je witte meubeltjes hebben waardoor je ze niet ook nog eens tegen een witte want wil zetten is een bijpassend behangetje wel mooi waarvan je bv 2 baantjes achter je commode plakt of 1 heel wandje mee doet. Je hebt bv witte behangetjes met een subtiel oranje figuurtje(bv een ruitje of retroprint). Bij een betere behangwinkel hebben ze boeken met allerlei soorten. Als je op www.wensweb.web-log.nl  kijkt zie je dat wij een zilveren muur met 1 wand met een zwart wit behangetje hebben gecombineerd. Wij hebben de kleur in de accesoires en de gordijnen terug laten komen.

Babymax in Veenendaal, Kidsfactory en Babypark zijn leuk voor inspiratie!

gr.Ing

hoi,

inge, denk dat je wel gelijk hebt. dat allemaal kleuren misschien toch wel druk word.
persoonlijk vind ik ook dat 1 oranje muur en de rest wit. gebroken wit het mooiste zou zijn.

En zoals je eventueel zegt op andere muur oranje tekeningen terug laten komen.
Dan word het minder druk zoals je zegt.

Liefs

hoi hoi

Voor mijn dochter heb ik een rooie muur (die waar het raam zit) en dat heb ik gecombineerd met oranje! Ik vind het persoonlijk niet druk! De rest van de muren en deuren zijn zeer licht en ook de meubels zijn licht met een beetje donker!

Terug
Bovenaan