Tips jongenskleertjes?

Zijn er ook zulke handige tips voor de aanschaf van jongenskleertjes?

Ik hoorde al dat je geen vestjes met capuchon moet kopen omdat hij daar dan de hele tijd op ligt.

Niet als hij de capuchon op zn koppie heeft:) Er zijn ook zat leuke vestjes met knoopjes aan de voorkant, heel makkelijk..

Ik zag bij mijn 1e zwangerschap zo'n leuk spijkerbroekje... heeft hij niet aan gehad. Die zachte broekjes zijn veel praktischer en nog schattiger. Mijn tip dus; veel zachte broekjes, die doe je ze als ze groter zijn niet meer aan, er is nog zat tijd voor spijkerbroeken!

Hier ook voornamelijk zachte broekjes ingeslagen, maar je komt die ook wel eens tegen in spijkerprint dus dat zou een oplossing kunnen zijn. Verder heb ik zelf ook tips nodig, want ik word er helemaal gek van hoeveel grijs er in de winkels ligt in babykleding voor jongens. Da's echt de kleur van dit moment geloof ik.

Butterfly, ik heb al leuke pakjes gekocht van Kik Kid op marktplaats. Normaal zijn die 30 euro ofzo, en ik koop ze dan voor 10. Maar weet niet of jij van tweedehands houdt.

Dankjewel voor de tip. Tweedehands of nieuw maakt mij niet zoveel uit, als het er maar niet heel versleten uitziet. Een wasje is zo gedraaid en dat doe ik met nieuwe kleertjes ook, dus zoveel verschil zit er voor mij niet in. Zal eens kijken.

Terug
Bovenaan