Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb de luiertas (rugtas) van Little Company Riga. Heeft wel wat weg van degene die jij noemt. Ben er erg tevreden over. De tas is makkelijk in gebruik, met veel vakjes in de tas en aan de buitenkant. Met hengsels om aan de wagen te hangen. Ben ook heel blij met mijn keuze voor een rugtas, superhandig wanneer je de maxi cosi moet dragen of gewoon je kindje. Dan zwiepert niet de hele tijd nog zo’n tas om je schouder ? Ook handig op de fiets.
Ik heb ook een rugzak van nanabebi.
Ben er dolblij mee! Enige nadeeltje is dat wanneer hij aan de kinderwagen hangt de rits met 1 hand niet te sluiten is ? Maja als dat alles is ?
Zo fijn dat wanneer ik hem helemaal vol prop hij op mijn rug niet zwaar is en ik makkelijk onze kleine nog kan tillen.
Hier geen ervaring met een Nanabeebi rugzak maar wij hebben een luiertas van het merk Brisby. Zo te zien lijken ze wel op elkaar. Er zitten veel verschillende handige vakken in de tas.
https://brisby.nl/product/slijtvaste-luiertas-verzorgingstas-met-buggymontage-roze/
Let er bij aankoop wel op dat de Nederlandse webshops die tassen gewoon bij Ali vandaan halen en dat hier veeeeeel duurder verkopen. Ik heb m voor een 10tje bij Ali gekocht en precies diezelfde tas wordt hier voor 60 euro aangeboden. Beetje zonde van je centen
Ik heb een tas van kidzroom (vision of love), ben er super blij mee! Lijkt oook gewoon een normale tas.
Veel vakjes aan de buitenkant, binnen ook, verschoonmatje. Je kan hem op verschillende manieren dragen of hangen aan je wagen.