Tips makkelijk bruikbaren kinderwagen

Haj ik heb jaren bij prenatal gewerkt :)

ga voor jezelf na wat je belangrijk vind. Ik zelf wil graag 4 grote luchtbanden om het bos door te kunnen met de andere. Maar de wensen zijn bij ieder verschillend.

wil he veel boodschappen meenemen? Moet die in een kleine auto passen? Woon je in de stad? Waar ga je hem laten als je hem niet gebruikt? Wil je het frame aan de muur kunnen hangen? Wil je de reiswieg ook als wieg voor de eerste weken kunnen gebruiken zodat hij/zij daarn gelijk in het ledikant kan? Nou ja ga zo maar eens door ;)

voor ieder is de keus dus anders en daarbij heb je kinderwagens van 300€ tot 1500€.

in feb 2017 is er weer 9maanden beurs, daar staan alle grote merken, je kan ook langsgaan bij de grotere baby zaken om alles te laten uitleggen en te vergelijken.

wat belangrijk is: een kinderwagen leeg of met gewicht erin voeld heel anders: dus als je in de winkel gaat rondlopen gooi er even iets van gewicht in, want rij eigenschappen veranderen :) prenatal Arena heeft ook een wandel parcour met kiezelstenen etc, ook erg handig :)

nou ja succes :) mocht je vragen hoor ik het wel.

ps zelf ben ik fan van bugaboo :)

Terug
Bovenaan