Tips mee nemen vakantie baby 8mnd

<p>Hee daar ben ik weer met het zoveelste topic ?</p><p>Yesyes onze vakantie s geboekt naar de Provence. Onze meid zou dan ong 8 maanden zijn.  En nu heb ik al inpak stresss. Oei nee grapje hoor maar toch. </p><p>We hebben een sta caravan met babybed babybad en verschoonkussen. Maar wat zijn nog meer dingen om mee te nemen voor de kleine.  Buiten voeding kleding verzorging etc. Dingen waar je niet zo snel aan denkt. </p><p>We zullen veel op de camping zijn schat ik in. Een babyzwembadje en een lekker groot speelkleed lijken mij ideaal. Heb wat op ali gezien. </p><p>Jullie nog tips? </p>

Hoi,
Leuk dat jullie op vakantie gaan!
Ik zit ook erg na te denken wat er allemaal mee moet.
Ikzelf zat sowieso te denken aan een zwemband, zwemkleding met UV protector( vaak met lange mouw) voor in de middag, eigen luiers( mijn zoontje heeft snel luieruitslag van andere merken van Kruidvat en die gok durf ik niet te nemen met de warmte op vakantie), 2 potten voeding als je met het vliegtuig gaat( stel 1 koffer raakt zoek dan heb je er altijd nog 1). 
Verder hou ik de tips hier in de gaten! Ben benieuwd.

Niks speciaals groot speelkleed is indd wel handig. En zon uv zwempakje en zonnehoedje ook. Voor de rest beetje hetzelfde als thuis. Genoeg zonnebrandcreme en wat extra grote hydrofielen zijn handig 

Wij gaan met de auto en rijden in twee keer.  T s een lange rit. Dus tips voor in de auto ook fijn. 
Uv shirtjes? Dat ken ik niet waar haal je dat?  Ze heeft een aardig wit huidje 

Wij gaan met de auto en rijden in twee keer.  T s een lange rit. Dus tips voor in de auto ook fijn. 
Uv shirtjes? Dat ken ik niet waar haal je dat?  Ze heeft een aardig wit huidje 

Terug
Bovenaan