Tips melkvlekken uit kleertjes te krijgen.

A

Anoniem

Guest
Hoi,

wij krijgen de melkvlekken niet uit de kleertjes van onze kleine
De monteur voor de wasmachine is al geweest, maar het wasmachine is in prima staat!
Stond ik weer voor l*l !!
Hij zegt dat we bij Nutricia moeten zijn, maar zij zeggen tuurlijk weer dat het aan het maagzuur van het kindje ligt, uhu.
We gebruiken slabbetjes, maar je ken tuurlijk nooit voorkomen dat er eens een beetje melk lang het slabbetje op het truitje loopt.
Graag jullie mening en tips hierover, want weten niet wat we ermee aanmoeten
Vanish helpt ook niet trouwens.

Groetjes Debby.

hoi

ik weet van verhalen van mijn moeder dat ze de kleertjes van mij in een emmer met groene zeep een nacht  lieten weken en   dan in de wasmachine dat dat hielp.
ik heb er verder gelukkig geen last van mijn wasmachine wast het er uit en ik gebruik wasmiddel van de lidl.

groetjes angela

Hai Debby,

inderdaad, met groene zeep gaat het ook wel en met Vanisch (als je dat zo schrijft) krijg je het zowieso schoon. Wij hebben het ontdekt pas geleden en wij kunnen niet meer zonder. Onze zoon geeft nl best veel terug na een fles.

Groetjes Yolanda

Hoi Debby,

Ik gebruik ook Vanish (maar dan die van de Lidl, scheelt de helft in €)  als ik hele vieze kleertjes heb laat ik het een nachtje weken in een emmer met een schepje Vanish. Als het niet vies is doe ik er bij het wassen ook altijd een schepje bij, dan blijft het lekker wit allemaal!

En ik heb nooit vlekken!

Groetjes,
Debby (mv Puck 8-6-07)

Hoi Debby,

Bij mij werkt Shout altijd erg goed. Even laten intrekken voordat je het wast en weg zijn de vlekken. De vlekken bij ons zijn altijd wat donkerder, omdat ik Cas zijn flesvoeding aanmaak met rooibos en met Shout gaat het er gelukkig uit .

Groetjes Irma

Terug
Bovenaan