Tips met douchen om valpartijen te voorkomen?

<p>Vraagje..</p><p>Hoe doen jullie dat?! Douchen met een dreumes van ruim 18 maanden die lekker beweeglijk rondstapt in de douche / badkamer?</p><p>Hebben jullie de ultieme tip ? </p><p>Bad kan ook wel, alleen douche is soms wel zo handig.</p><p>We hebben wel anti-slip matjes / tegels maar die gaan soms ook los, en vind het zo'n gedoe met opruimen.</p><p>Douchen wordt bijna levensgevaarlijk, hij glibbert en valt soms zo onhandig.</p><p>Wie weet hebben jullie de ultieme tip voor me?</p><p> </p>
 
Hoi Hoi, als je de antislip mat onhandig vind,  is het enigste denk ik wat je kan proberen waterschoentjes. 
 
Het eerste wat ik me op kwam was inderdaad water schoenen.
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0740717002.html?gclid=EAIaIQobChMIgKLy3oGi6wIVGYfVCh2q9gvIEAQYASABEgLuOvD_BwE
toevallig bij h&m 50% afgeprijsd. Kun je ook gewoon zo gebruiken.
Succes
 
Of alsnog een antislipmat, en die er uit halen na t douchen, laten drogen...
of lekker laten zitten en alleen staan voor inzepen.
Ons zoontje zit altijd te spelen met bekertjes enzo onder de douche behalve met wassen en afspoelen
 
Onze dochter blijft zitten tijdens het douchen en speelt in de bak met speelgoed. We hebben wel een anti slipmatje in de bak liggen. Moet er inderdaad elke keer uit om te drogen, maar vind het een stuk veiliger.
 
Wij hebben de anti slip mat aan een hangertje voor broeken (met van die knijpers) hangen en dan hangt hij uit het zicht en kan goed drogen (dus niet schimmelen en niet in de weg). Misschien dat dat nog een tip is?
 
Terug
Bovenaan