Tips met ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo, Iemand tips voor ovulatietesten, voor een zo goed mogelijk resultaat?</p><p>Ga deze keer die van cb digitaal gebruiken omdat die van sensitest altijd een licht streepje geeft..   </p><p>Groetjes</p>

Je zou ook de billingstest naast je ovulatietesten kunnen doen. Vonden wij erg fijn.  

Mijn tip: testen met de goedkopere en wanneer deze oplopen en je het idee hebt dat je de ovulatie hebt, eentje van clear blue pakken om het zeker te weten. Die geven een smiley als de piek er is.
Zo ben je geen handen vol geld kwijt maar heb je wel zekerheid :) 

Ja ik gebruikte die van sensitest maar daar blijf ik een lichte streep op zien, waardoor ik er op een gegeven moment klaar mee ben... al helemaal na 14 dagen testen. Wat dst dan betekend, geen idee. 

Ja ik gebruikte die van sensitest maar daar blijf ik een lichte streep op zien, waardoor ik er op een gegeven moment klaar mee ben... al helemaal na 14 dagen testen. Wat dat dan betekend, geen idee. 

Wij willen sinds 2 weken zwanger proberen te worden. Ik heb de cb test gekocht met 10 sticks. Ik heb hem op dag 10 en 11 gebruikt en vandaag (12e dag) vanmorgen had ik een smiley. :)  Dus hij doet zn werk. Ook staat er een goed uitleg bij wanneer je kan beginnen met testen. Ik was bang dat ik het toch zou missen. Dus ben een dagje eerder al begonnen. 

Oh wat fijn! Ja deze lijkt me een stuk duidelijker. Ben benieuwd...

Terug
Bovenaan