Tips namen

Wie heeft er een tip voor een leuke meisjes- en/of jongensnaam? De naam moet passen bij Laura en Willem. Ppffff .... we hebben gelukkig nog een hele tijd hoor, maar een naam verzinnen voor ons kindje wat hij/zij de rest van z'n/haar leven heeft, blijft toch lastig vind ik.

Hebben jullie er al over nagedacht, of ben ik gewoon extreem vroeg?

lastig he, ik zit er ook al over na te denken. Bij de eerste kwamen we er ook maar niet uit, uiteindelijk bij 28 weken maar hele lijsten met namen uitgeprint en afgestreept wat we niet leuk vonden, uiteindelijk bleef esmee over, vonden we allebei een hele leuke naam. Nu wordt het weer zo lastig, denk dat ik eerst maar eens even afwacht wat het gaat worden, scheelt dan alweer de helft van de namen...

De naam voor onze eerste (Zimri) wisten we al 10 jaar voor haar geboorte..! Kon zowel voor jongen als meisje vonden we, het is een meisje geworden. Dus nu ligt voor de tweede wel de druk hoog om weer een originele naam te vinden die erbij past... We zijn tot zover tevreden met een jongens en meisjesnaam die we al weer hebben gevonden, gelukkig. Scheelt weer gestress. Succes jullie met vinden van een nieuwe naam!

Terug
Bovenaan