Tips nodig: zwanger worden na prikpil

<p>Hallo allemaal, </p><p>Een wens voor een tweede kind. Begin dit jaar laatste prik gehad. Drie maanden daarna werd ik ongesteld maar ik was dan 2 weken of 3 weken. Daar zaten dan 2 weken tussen en dan was ik weer ongesteld. Vorige maand gewone cyclus dacht ik maar toen werd ik na 3 weken niet ongesteld zijn weer ongesteld maar wel voor 4 weken. Ik kan ook niet echt bepalen of ik overtijd ben ja of nee. Vind dat wel lastig. </p><p>Nu vandaag niet meer ongesteld. Hoe bereken ik wanneer ik een ovulatie heb? </p><p>(Ik begreep van de huisarts dat ik wel zwanger kan worden ondanks de lange ongesteldheid)</p><p>iemand tips hoe ik dit aan kan pakken. </p>

Poeh wat lijkt me dat vervelend! Ik denk dat je het best je cyclus in kaart kan gaan brengen door ovulatietesten te gebruiken in combi met temperaturen? 

Jep, dan meet je elke ochtend op hetzelfde tijdstip meteen na het wakker worden je temperatuur. 
Dus met ovu testen meet je wanneer je de eisprong verwacht en met temperaturen kan je zien wanneer die exact is geweest. 

Terug
Bovenaan