even een vraagje ik zit even ergens mee, mijn zoontje is nu bijna 5 maand.(20 weken)
vanaf 10 weken sliep hij de hele nacht goed door , zo'n 10-12 uur echt perfect!
maar sinds 2 weken slaapt hij steeds slechter, hij wordt nu vaak wakker overdag en snachts. snachts wordt hij vaak om 3 of 4 uur wakker. eigenlijk weet ik niet meer wat voor schema hij moet hebben en hoelag een baby van 5 maand wakker kan zijn,voor heen was zijn schema ongeveer:
1 7.00 fles 240cc
2. 11.00 fles 220cc (soms een fruithapje)
3. 15.00 fles 220cc
4. 19.30 fles 240cc
na iedere fles is hij ongeveer 1,5 uur wakker en slaapt hij 2,5 tot 3 uur tot de volgende voeding
hij is nu 7,7 kg en 67,5 cm lang dus best een grote baby, groeit best. en aan voedsel heeft hij niet tekort.
hebben jullie tips? of herkennen jullie het? please help!!
bent ontzettend moe.. en ik heb geen idee meer hoe ik het moet aan pakken.
mischien moet ik zijn schema aanpassen?
wat is jullie schema (of was) met 5 maand mischien ligt hij wel te veel opbed?? ik weet het echt niet meer
het consultatiebureau zegt dan weer dat
ik het moet uit vinden ..even moet aanvoelen... dus daar heb ik ook niks aan. bent nu te moe
liefs Elvira
vanaf 10 weken sliep hij de hele nacht goed door , zo'n 10-12 uur echt perfect!
maar sinds 2 weken slaapt hij steeds slechter, hij wordt nu vaak wakker overdag en snachts. snachts wordt hij vaak om 3 of 4 uur wakker. eigenlijk weet ik niet meer wat voor schema hij moet hebben en hoelag een baby van 5 maand wakker kan zijn,voor heen was zijn schema ongeveer:
1 7.00 fles 240cc
2. 11.00 fles 220cc (soms een fruithapje)
3. 15.00 fles 220cc
4. 19.30 fles 240cc
na iedere fles is hij ongeveer 1,5 uur wakker en slaapt hij 2,5 tot 3 uur tot de volgende voeding
hij is nu 7,7 kg en 67,5 cm lang dus best een grote baby, groeit best. en aan voedsel heeft hij niet tekort.
hebben jullie tips? of herkennen jullie het? please help!!
bent ontzettend moe.. en ik heb geen idee meer hoe ik het moet aan pakken.
mischien moet ik zijn schema aanpassen?
wat is jullie schema (of was) met 5 maand mischien ligt hij wel te veel opbed?? ik weet het echt niet meer
het consultatiebureau zegt dan weer dat
ik het moet uit vinden ..even moet aanvoelen... dus daar heb ik ook niks aan. bent nu te moe
liefs Elvira