Tips om cyclus weer op gang te krijgen

Half/eind augustus heb ik een miskraam gehad, opgewekt met behulp van medicatie. Tot op heden is mijn cyclus nog niet op gang gekomen, ik heb hierover al contact gehad met de huisarts, volgens haar is het het beste als het vanzelf weer op gang komt en dit kon 3 maanden duren.. Mocht het na 3 maanden nog niet op gang zijn gekomen, mag ik weer aan de bel trekken. Maar ik ben het wachten eigenlijk wel zat... Iemand tips? Ik heb het eea over acupunctuur gelezen, maar hier twijfel ik wel over. Iemand ervaring met teunisbloemolie? Zou ik dat kunnen proberen?
 
Hoi Ladybird. Wat erg van je miskraam! Veel sterkte.
Heb je het helemaal een plekje kunnen geven?
Tips heb ik niet voor je, maar ik heb in juni een miskraam gehad en de eerste cyclus duurde ook 11 weken voor het weer op gang was. Hierna is het helemaal een zooitje geworden maar heb ik het idee dat ik nu weer wat symptomen van een eisprong enzo voel. 
Het kan dus zijn dat het allemail wat langer duurt.
 
 
Bij mij heeft het 4 maanden geduurd na mijn miskraam’ en zelfs 7 maanden voordat ik weer een eisprong had. Het beste kan je dit met zijn natuurlijke beloop laten’ je lichaam is erop gebouwd om alles zelf te regelen’ en neemt ook de tijd die het nodig heeft om tot rust te komen en het lijkt me niet goed om dat te forceren.                         .
 
Bedankt jullie reacties! Ik heb de miskraam een plekje kunnen geven, maar merk wel dat ik me druk maak om mijn cyclus. Ik weet dat ik daar niks mee opschiet, maar vind het moeilijk om dat los te laten. Als ik jullie reacties zou lees hadden jullie daar minder moeite mee? 7 maanden wachten op een nieuwe eisprong... En bij jou Mali mali bijna 5 maanden... Geduld is helaas niet mijn sterkste kant.. ?
 
Van mij ook niet’ daarom duurde het volgens de arts ook zo lang’ juist als je ergens heel erg mee bezig bent kan het ook langer duren. Eigenlijk toen ik me er bij had neergelegd en zelfs dacht dat ik in de overgang zat’ kreeg ik de maand daarop ook weer gewoon een eisprong. Nu inmiddels heeeeel pril zwanger.                                   .
 
Duidelijk, loslaten dus.. En alle ovulatietesten mogen voorlopig in de kast blijven. Ben benieuwd hoe lang ik het volhou, haha!
Dat is mooi nieuws, gefeliciteerd! ? Heb je al een echo gehad?  
 
Duidelijk, loslaten dus.. En alle ovulatietesten mogen voorlopig in de kast blijven. Ben benieuwd hoe lang ik het volhou, haha!
Dat is mooi nieuws, gefeliciteerd! ? Heb je al een echo gehad?  
 
Terug
Bovenaan