tips om de bevalling in werking te zetten

A

Anoniem

Guest
ben net uit mijn bed gebeld door de gyn omdat de urine goed was
nou kan ik niet meer slapen want dat heb ik vanacht ook niet al te best gedaan
maargoed toen dacht ik ik ga tips verzinnen om de bevalling in werking te zetten
en wie er iedeeen heeft ze erbij schrijven ga ik vanavond de hele lijst proberen
want ik ben het net als jullie echt zat puffffff

het hart van een ananas-- goor je wordt er een beetje missleijk van en heeft bij mij niet geholpen

sex--ook geprobeerd moet je zeggen viel mee maar heeft ook geen enkele resultaat geleverd niet eens een krampje
dus mischien ga ik dat vanavond weer proberen

het drinken van wonderolie--ga ik niet proberen lijkt me echt goor en ik denk dat je daar zo en zo buikpijn van krijgt

Bij mijn eerste beviel ik rap na het eten van 12 pannenkoeken met banaan en slagroom maar misschioen heeft dat wel het zelfde effect als de wonderolie

nou dames als jullie bruikbare tips hebben hoor ik het graag dan ga ik aan de slag
doei marina

Hey Marina,

Eerder deze week schreef iemand over Frambozenbladthee... Te koop bij een reformwinkel. Maar ik heb dat nog niet geprobeerd zelf. Maar misschien iets voor jou!

succes!!

Mirjam

volgens mij is er geen enkele manier om de bevalling te laten beginnen.
Het zijn allemaal baker praatjes zoals dat heet.
Anders waren er ook wel "profesionals" die het bevestigen.

Het enige dat dus bewezen is is seks.
En dan werkt het echt alleen als je eigenlijk toch al snel zou gaan bevallen.
In sperma zit een stofje dat ze ook in de gel of zoiets hebben als je je gaan inleiden geloof ik.

Maar verder geloof ik niet in al die onzin, sorry.

hey
zelf geloof ik er eigenlijk ook niet in
maarja je moet wat he
ik hoorde in het ziekenhuis dat gel ook niet eens altijd werkte
maar goed baat het niet dan schaad het niet zullen we maar denken he
'doei marina
hoewel van de ananas ben ik knap misselijk geweest

hoi marina,

Erg he, die laatste loodjes. Ik baal er ook al helemaal van en aan een kant mag het van mij ook beginnen. maar aan de andere kant weet ik ook dat het niet ideaal is om een vroeggeboren te hebben. Christijan is geboren met 37weken en heeft een moeilijke start gehad, dat is ook niet leuk.
Dus ondanks dat ik deze baby eruit aan het duwen en springen ben. heb ik aan de onderkant ook een stop zitten.
Ze komen wanneer ze er klaar voor zijn.
succes meid. Nog even volhouden, je hebt het tot nu toe ook gekunnen. En je hebt er meer dan het grootste deel op zitten!!

memmeh

Ik ben vanavond naar de stad geweest en heb bij De Tuinen de Frambozenbladthee gehaald. Ik zit nu aan mijn tweede kop. Ik denk dat ik het daar ook bij laat voor vandaag want anders moet ik alleen nog maar vaker plassen vannacht . Nu moet ik wel zeggen dat het vandaag zoiezo anders voelt dan anders, ik voel een hoop druk aan de onderkant. Ik hou jullie op de hoogte of de thee helpt. Hij is in ieder geval best lekker dus dat is al mooi meegenomen. Morgen vertel ik jullie meer.

Terug
Bovenaan