tips om de natuur een handje te helpen?

Hoi,

Is er iemand die tips kan geven om de ontsluiting wat sneller vooruit te laten gaan? Ik heb namelijk al een hele week 5cm ontsluiting en als er niets gebeurt dan wordt het vrijdag ingeleid, maar ik zou liever natuurlijk bevallen.
We hadden al tips gehoord van pikant eten en meer vrijen maar tot hiertoe heeft dat nog niets opgeleverd.

Alvast bedankt en veel groetjes
Muizeke

Ik heb gehoord dat je het hart van een ananas moet eten. Dan moet je wel een verse kopen want die in blik zitten is dat al uitgehaald.
Succes ermee en geniet van de kleine straks!!
liefs carlijn

Hoi hoi,

Ik heb toevallig laatst iemand bij de verloskundige gesproken en die zei dat ze wonderolie gebruikt had en dat daarna de bevalling begonnen was. Dit werkt alleen maar als je lichaam daar ook klaar voor is. Dus niet als je  met 37 weken denkt, zo nu is het wel mooi geweest. Maar als je al 5 cm ontsluiting hebt dan wil je kindje er toch wel uit denk ik.
Van die olie ga je volgens mij wel aan de diaree, zijn meteen je darmen leeg voor je bevalling. Het heet gewoon wonderolie en is volgens mij gewoon te koop bij het Kruidvat.

Misschien heb je hier iets aan. Ik hoop het voor je.

Succes!

groetjes Kim

34+4

Hoi Kim en Carlijn,

Bedankt voor de reactie, tot nu toe nog geen babytje maar ik ga nu voor de wonderolie naar het kruidvat, mischien dat het dan vannacht nog natuurlijk gebeurt voor ze het morgen gaan inleiden. Ik hou jullie op de hoogte.

Veel groetjes
Muizeke

Terug
Bovenaan