Tips om ons 10 weken oude dochtertje te laten doorslapen?

Wie heeft er tips om onze dochter van 10 weken te laten door slapen?
Ze krijgt voedingen van 120 cc en 4 schepjes Nutrilon 1 en een schepje nutriton tegen het spugen.
Om 23.00 krijgt ze de laatste fles en dan komt ze meestal rond 04.30/05.00 uur.
Lieve groetjes Moon

Ze komt als ze honger heeft denk ik...
Mijn zoontje is 7 weken en krijgt om 12u of 1u laatste voeding en komt dan 3 a 4u later... Later lukt nog niet... komt vanzelf denk ik...

Merel is nu 8,5 wkn en met 4 weken sliep ze door.
Wij zijn toen begonnen met voeding voor hongerige baby's . Zij krijgt om 22.00 de laatste fles en daar zit dan bijv voor een voeding v 120cc 3 schepjes gewone voeding en 1 schepje voor de hongerige baby.
En toen we daarmee begonne sliep ze gelijk door.

Alleen wij zijn afgelopen dond begonnen met 160 cc, we merkte dat ze niet meer genoeg had aan 120cc. En ze mogen nu ook meer met 2 mnd.

Onze dochter van nu 11 weken krijgt al een aantal weken 5x 150 (met dus 5 schepjes voeding). Misschien mag je de voedingen wat gaan ophogen? (of is ze wat aan de lichte kant voor haar leeftijd?) Je zou dat iig even met het CB kunnen overleggen... Hoe dan ook, het doorslapen kun je toch niet afdwingen, maar het lijkt me dat het op deze manier vermoeiend is, zeker als je niet (meer) een beetje kunt uitslapen of overdag nog wat kunt rusten.

Mijn zoontje is 11 weken en krijgt 5 flessen van 180 (6 schepjes voeding) en soms maar 4 flesjes.
met nutriton erin.
Zou idd de flesjes verhogen en beginnen met de laatste fles dan kan je kijke of ze langer slaapt.!

Mijn dochter is nu 7 weken als we haar ´s avonds in bad doen rond een uur of 21.00-22.00 geven we haar de fles erna en dan slaap ze heerlijk door tot de volgende ochtend....zeker het proberen waard!
Zij krijgt nu 6x150....al drink ze meestal 2 flessen niet helemaal leeg.

Anouk is nu 11 weken.
wij hebben de laatste fles meer gegeven en als ze dan 's nachts kwam de speen gegeven. Twee nachten wel 10x eruit geweest om de speen terug te geven hihi maar ze krijgt nu 23.00 laatste fles en komt tussen 07.00 en 08.00 sinds 2weken.

Terug
Bovenaan