tips om samen te badderen /douchen???

hallo
mijn dochter is bijna 7 maanden oud en ze spartelt nogal in haar badje alles word nat en er ligt meer water in dan naast het bad ik ga wel eens samen met haar in het  "grote"  bad maar nu ze groter en dus beweegelijker  is vind ik het eng worden en ik ben 1 x uitgegleden met haar in mijn armen toen ik uit bad wou komen ik vind dit erg moeilijk maar heb ook geen zin in dat schoonmaakfestijn elke dag nadat ik haar heb gebaddert als ik haar onder de douche mee neem glijd ze bijna uit mijn armen ....
ik moet dit altijd alleen doen badje enzo aangezien haar vader vaak  8 dagen soms wel 10 dagen achter elkaar weg is voor zijn werk
heeft iemand tips om dit makkelijker te maken?
groetjes chantal
 
Ik zet het badje meestal in de douche. Dan doe ik zelf kleren aan die nat mogen worden en dan kan ie spetteren wat hij wil.
Maar ik geloof dat mijn douche wel iets groter is dan normaal, dus ik weet niet of dit bij jou ook wel gaat.

 
Dit doe ik en bij mij werkt het erg goed!!

Koop de plastic kinderstoel van de ikea (geloof 15 euro) haal de poten eraf (heel gemakkelijk!!!) zet het zitje onder de douche, baby erin. Mijn kleine (8 maanden) vind het geweldig!!!! Kan heerlijk spelen en ik word niet nat! (de grond en de rest van de badkamer ook niet) De stoel kun je weer heel gemakkelijk in elkaar zetten.


Groetjes.

San
 
Hoi

Lieke zit bij ons in een badkikker. Dat is een soort stoeltje in de vorm van een kikker, met allerlei speeltjes erop. Ze vindt het helemaal geweldig, lekker spelen in bad. Ook spelen we altijd even met de sproeier. Deze kan je kopen bij de speelgoed. Ook de prenatal heeft van die stoeltje. Wij hebben hem in bad staan, maar je kan hem ook een douchebak zetten, dat deed een vriendin altijd.

Veel badderplezier.

Groetjes Jannie en Lieke
 
Hallo,

Als ik alleen samen met Iris in bad ging, zette ik de maxicosi met een grote badhanddoek klaar. Als we dan klaar waren met badderen, liet ik haar in de maxicosi glijden en dekte haar helemaal toe met de handdoek. Op die manier kon ik zelf uit bad komen zonder haar vast te moeten houden en had ik de mogelijkheid om mezelf eerst af te drogen ne aan te kleden. Of mijn badjas aan te doen en dan eerst Iris aan te kleden.

Succes!

groetjes,
Kiki mv Iris 16-03-05
 
Hoi,
Ook wij hebben een speciale badstoel. Het is idd een soort kinderstoel zonder poten.
Wij hebben hem in de aanbieding bij Prenatal voor 18 euro gekocht.
Quinten was toen ook 7 maand. Hij is nu 21 maand en zit er nog elke dag met veel
plezier in. Veilig en heel makkelijk in het gebruik.
Groetjes Melanie
 
hallo bedankt voor de tips
ik heb ook een stoeltje onlangs gekocht die moet ik dan zuignappen vastzetten maar die wil niet het zal wel aan mij ik heb de buurvrouw gevraagt om hem te bevestigen en mijn moeder maar het lukt ons niet
de stoeltjes waar jullie het over hebben is dat met of zonder bevestigings zuigenappen?
liefs
 
Terug
Bovenaan