Tips om zwanger te worden!

A

Anoniem

Guest
Goedemiddag dames,

Wellicht kunnen jullie mij wat tips geven om zwanger te worden!
Mijn vriend en ik willen graag een kindje ben nu een maand gestopt met de pil en ben vandaag helaas ongesteld geworden! 2 dagen overtijd maar helaas vandaag toch ongesteld! Voel me wel anders als normaal! Eet veel, veel plassen, opgezette buik, trek in dingen waar ik nooit trek in heb dus dacht van das snel   in 1 keer raak maar helaas...
Hebben jullie wat tips voor  mij???

Alvast bedankt :)

Groetjes,

Nanny

Het schijnt zo te zijn, dat de vrouw het best na de man klaar kan komen. Ik bedoel: als een vrouw een orgasme heeft, dan maakt haar baamoeder een soort zuigende beweging. Daardoor kan je dus spermacellen naar binnen zuigen.

En verder moet je er natuurlijk voor zorgen dat je lijf in een goede conditie verkeert. Dat wil zeggen; gezond gewicht, genoeg beweging, gezonde voeding, niet roken en geen overmatig alcoholgebruik.

hoi hoi,

verder heb ik nog wat aanvullende info:
Als je net gestopt bent met de pil, is je cyclus vaak nog ontregeld. Eigenlijk kun je dus nog niet spreken over overtijd, omdat je het aantal dagen van je cyclus niet precies weet. Je  eisprong is een dag of 14 voordat je ongesteld moet worden. 1 dag vòòr je eisprong is je vruchtbaarste dag, dus als je op die dag vrijt heb je de grootste kans dat je zwanger wordt. Kijk verder maar eens op de site van clear bue. Daar laten ze je vruchtbare dagen zien.
Het is overigens niet raar dat het een half jaar duurt tot 2 jaar.

Liefs,

Hoi Nanny,

De symptomen die je noemt (veel eten, plassen opgezette buik) klinken heel erg als (naderende) menstruatie. Waarschijnlijk heb je dat nu sterker omdat je pas gestopt bent met de pil. Je lichaam moet nog wennen aan een normale cyclus, en daar horen dit soort dingen bij.

Verder een tip van mij. Ga niet teveel rekenen, tellen en meten maar geniet gewoon van elkaar en van je leven zoals het nu is. Door te gefocust bezig te zijn met zwanger worden verlies je niet alleen een heleboel plezier in je leven, maar je kunt ook nog eens een zwangerschap tegenhouden.

Het is een veelgehoord verhaal dat stellen jarenlang proberen zwanger te worden, en het op een gegeven moment helemaal opgeven. En juist dan wordt ze zwanger.

OK ik weet t. Het is heel erg moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Dat heb ik immers zelf ook meegemaakt. Maar ik werd ook pas zwanger in de maand dat ik heel erg gefocus was op iets heel anders in mijn leven en dus tijdelijk niet (weinig) bezig was met zwanger worden.

Ohja... sex is overigens wel noodzakelijk, dus niet zo hard op iets anders focussen dat je dat vergeet ;-)

Hallo Dames,

Bedankt voor jullie reacties!!
Het is waar ben er nu inderdaad erg mee bezig...
Moet het op ze beloop laten we zijn tenslotte nog maar net bezig maar ja toch jammer altijd!! Ben nu lichtelijk ongesteld en dat vind ik ook erg vreemd want normaal heb ik er zoveel last van en nu helemaal niet!!

Nogmaals bedankt en alle tips zijn welkom.

groetjes,
Nanny

ik heb het ook gehad
dat ik me er teveel mee bezig was
en als je dan ineens wat anders voelt of je lichaam reageert anderss
dan spookt het woord zwanger door je hoofd
maar of het moment dat je merkt dat je ong bent
klapt de hele wereld dicht
en ben je niet te spreken ( had ik te minste )
je moet het gewoon los laten zei mijn dokter ook
en je ziet het allemaal van zelf wel
maar kan me best goed voorstellen
als je een tijd je bezig bent dat je er niet vrolijk van word
ben nu ook meer dan een half jaar van de pil zonder
resultaat
en voel me elke keer maar weer kut als ik ong ben
maar blijf dan ook positief en zeg tegeb je zelf volgende keer beter

liefs

Terug
Bovenaan