Tips/opmerkingen vakantie baby 8mn

<p style="text-align: left;">Hoi iedereen. </p><p>De topic is vast al een keer langs gekomen, maar kon het niet zo snel vinden. </p><p>We gaan eind juni met de kleineop vakantie naar Griekenland voor 9 dagen. Het is daar dan ongeveer 29 graden.</p><p>Nu vroeg ik me af of iemand nog tips heeft of opmerkingen. Dingen die echt een must zijn om mee te nemen of juist dingen die uiteindelijk niet nodig zijn geweest. Evt eigen ervaringen. Alles is welkom!</p><p>Denk dat meerdere wel op vakantie gaan binnekort, dus is toch wel leuk om het te delen.  </p><p>Ben benieuwd! :)</p>

Ik zou sowieso een zonnehoedje/pet meenemen, zonnebrand, eventueel een zonnebril als de kleine dat accepteert. Wij hebben een XL hydrofiele luier die ideaal is om neer te leggen op bijv het strand. Niet elke baby vindt het namelijk lekker om in het zand te zitten. Muggenspray, paracetemol, potjes fruit en groente. Badkleding en voor de rest de standaard dingen. Ik neem ook altijd een knuffeltje mee van thuis, dan heeft hij altijd iets vertrouwds bij zich. Alvast een fijne vakantoe!

Thermometer mocht je kindje ziek worden/lijken, neus spray, koeltas of iets anders waarin drinken koud blijft. En verder alles wat hierboven staat. 
Veel plezier! 

I.p.v. potjes namen wij zakjes eten van Ella’s kitchen mee die we opwarmden in de waterkoker (mocht je geen magnetron hebben). Verder een klein thermosflesje voor de melk en een UV-pakje met zonnehoed en zonnebril voor het strand/zwembad.
Ook onze eigen kinderwagen nemen wij altijd mee op vakantie. Hiervoor hebben wij een speciale koffer aangeschaft. Ideaal, want deze kan je ook vullen met spullen (luiers, badlakens etc.)
Zorg dat je in het vliegtuig een flesje klaar hebt voordat je de lucht in gaat. Of een speentje. Wij hebben steeds het geluk gehad dat ons zoontje al sliep voordat we in de lucht waren.
Fijne vakantie! 

Hi! Wat leuk je eerste vakantie met de kleine! 
Als je op internet zoekt vind je ook verschillende paklijsten die je kan gebruiken om ervoor te zorgen dat je alles bij je hebt! Zoals deze: https://mybabywatcher.com/baby-vakantie-paklijst 
Geniet van je vakantie!

Terug
Bovenaan