Tips originele foto kerstkaart

Hallo allemaal,
Ik wil graag een kerstkaart laten drukken van een foto van ons zoontje. Nu wil ik alleen iets originelers dan hem een kerstmuts opzetten. Heeft iemand iedeetjes of een keer iets leuks gezien?
Hij is nu 8 weken.
Bedankt alvast!
Liefs Phira
 
Hoi,

Wij maken ook een kerstkaart met ons meisje. Ze gaat als kerstengeltje (witte kleding en een glitterslinger om haar hoofd, hihi). Mijn vriend is fotograaf, en ook grafisch ontwerper, en die gaat dan de foto helemaal kerstig maken, met sneeuw achtergrond, sterren aan de hemel en elfjes en nou ja, het idee is duidelijk. Er zijn tegenwoordig veel mensen die met photoshop een hele leuke fotobewerking kunnen maken. Vooral jongeren of mensen die in de IT werken. Misschien kun je iemand vinden die dat voor je wil doen? Sommige drukkers hebben ook achtergronden waar je uit kunt kiezen.

Succes,

Desiree
 
Misschien kun je een T-shirt voor de kleine laten bedrukken en hem/haar zo op de foto zetten. Bijv. bij www.simplycolors.nl. Wij hebben sinds kort 2 jochies en de ene krijgt een T-shirt aan met "Fijne kerst" en de andere met "Een goed 2007". Ik vond het wel grappig....
succes, Patricia
 
Inderdaad een leuk idee met die t-shirtjes. Ik ben ondertussen alvast aan de gang gegaan met organza en kerstballen. Niet mega origineel, maar het zijn mega lieve foto's geworden. Nog een mooi randje eromheen en klaar is clara. Ik probeerde net een foto hierbij te plaatsen (ben er een beetje trots op) maar dat lukt niet, dus helaas.
Liefs Phira
 
Terug
Bovenaan